TAVERNE FÜR PÖSES WEIBSVOLK *kein zutritt für weicheier*

Hob i mitgriagt mauserl ... de kamatn a gern umna zu uns, san owa lullus und traun se net :hahaha:

Naja, bei hässlichen Frauen ist es mir egal, wenn ich nix mehr mitbekomme, aber bei der holden Weiblichkeit in diesem Tempel der Lust bin ich lieber bei vollem Bewusstsein!

Nein Pandi, hätte eigentlich nur meine Schulden beim Barmer begleichen wollen und der schaut hier nicht rein - kommt mir mal so vor!

asso...jo der lässt sich nit mehr blicken seit er in meiner friendlist is!
i glaub der hot mei album gfunden, des dürft erm a weng verstört hom oder so:roll:

:hahaha:

Dmmg ... scho erledigt :mrgreen:

und jetz rauch i no oane bevor i mi an stock tiefer verroll :hahaha:

Gibt es von dir ein Album?
Also ich glaub, der Barmer ist nicht so leicht zu verstören!

asso...jo der lässt sich nit mehr blicken seit er in meiner friendlist is!
i glaub der hot mei album gfunden, des dürft erm a weng verstört hom oder so:roll:

:hahaha:

Du pandi, wenn er des scho net aushoit issers eh net wert :lehrer:

morgn a morgnfoto einastoin, wer was wiavui no auf da listn san :hahaha:

Plumps und guats nàchtle :winke:

tuats ma bitte oan gfoin, steigts ma bittsche net drauf ... i bin sehr empfindsom :lehrer:

Hob i mitgriagt mauserl ... de kamatn a gern umna zu uns, san owa lullus und traun se net :hahaha:

jo wohl!
da ice hot sich au wieder amoi verschrecken lossn....de männer holtn nix mehr aus *seufz*

Naja, bei hässlichen Frauen ist es mir egal, wenn ich nix mehr mitbekomme, aber bei der holden Weiblichkeit in diesem Tempel der Lust bin ich lieber bei vollem Bewusstsein!

*möpsehochschupf* asti...wos wüll er mit der weiblichkeit, lust?!
moant a ey ficken? :mrgreen:

olta i bin so deppad :hahaha:

solche sätze in dem forum....:shock:

irgendwie beschleicht mich der verdacht das du ned glaubst das niveau a gesichtscreme is! :mrgreen:

Also meine liebe Pandi: ey ficken ist sicher nicht mein Niveau!
Ich versuche mich schon etwas höflicher auszudrücken - meine Geschichte schon vergessen?

Dmmg ... scho erledigt :mrgreen:

und jetz rauch i no oane bevor i mi an stock tiefer verroll :hahaha:

Noch schnell eine mitrauchen und Feuer geben, letzte Chance für heute - mit ganz viel Glück noch ein :bussal: abstauben!

mah ihr zwa.....i hob so an gusto auf a rauchwerk:hss: :roll:
Gibt es von dir ein Album?
Also ich glaub, der Barmer ist nicht so leicht zu verstören!
jo i hab eins nix bsonders.
owa zum daschrecken langts vielleicht :mrgreen:
Du pandi, wenn er des scho net aushoit issers eh net wert :lehrer:

morgn a morgnfoto einastoin, wer was wiavui no auf da listn san :hahaha:

wer is wos wert?!

du oaschal du unnediges :hahaha:
i glaub daun hätt i fix a ruah :hahaha:

Plumps und guats nàchtle :winke:

tuats ma bitte oan gfoin, steigts ma bittsche net drauf ... i bin sehr empfindsom :lehrer:

Pandi, mia hobn di so eigracht, du schnorrst eh mit. Oiso net aufregn, schkecht fias pumpal :lehrer:

Also Pandi, das mit dem: dmmg ... schon erledigt, hat nix mit rauchen zu tun!

ICh kann mir außerdem vorstellen, dass deine Fotos maximal im sehr positiven Sinn umhauen! :bussal:

Zurück
Oben