Stammtische Usertreffen- Stammtisch und mehr

+ggg+ ja dann mal schaun was i meine eltern für a notlüge auftisch..das i as navi brauch :D g außeeeeeeeer i fahr mitn auto nur bis zu mir zur arbeit.. und parke dort..

foaht do a bus a hi.. vo da alpenstraße weg? :D i bin so a null wos sbg ongeht g find ind arbeit und zum bahnhof owa mehr nit g

du fährst mit dem 2er vom bahnhof weg und steigst in der innsbrucker bundesstr. bei der billa aus. die haltestelle heisst böhm-ermolli-str. von dort ist es ned weit zum weinstöckl......:)
 
i fahr aber nit vom bahnhof weg :p i fahr vo da alpenstraße weg :D g wos für ana foaht do.. woast des ah? g
 
oda i schei* drauf und foah mitn auto direkt hin :p nur werd i do zahlen müssen fürs parken oder?
 
jo don is guad :) g

alsoooooooo meine lieben damen.. will sie nit no eine anmelden? g i bin ja arm als de einzige frau g

und für die herren:

i bin extremst schüchtern g das es glei wissts.. bin nur im internet freizügig und gesprächig.. oiso nit wundern wenn i nur dositz und nix sag :D
 
mh .. franz wir kunntn uns in da alpenstraße treffen.. und dann fahren ma da nach :p wos sogst dazu?

don spar i ma de geschichte für meine eltern zwecks navi :D und wir sind don nit auf die angewiesen..das ma wieder zruck zum auto kumman :D
 
Oiso i hob jetzt as navi ghoid g kennan uns trotzdem in da alpenstraße treffen don foahst du uns noch g
 
Jo passt!

Frage an alle: müssen wir jetzt im weinstöckl nu bescheid sagen?
 
na des nit.. aber mi würds intressieren .. ob da stammtisch jetzt stattfindet oder nicht?!
 
na des nit.. aber mi würds intressieren .. ob da stammtisch jetzt stattfindet oder nicht?!
Hast ja selber geschrieben, dass du mit einem Begleiter hinfährst, also findet der Stammtisch schon mal sicher mit MINDESTENS zwei Leuten statt. ;) Auf irgendwelche Listen würde ich sowieso nicht allzu viel geben, denn es melden sich häufig Leute an, die dann eh nicht kommen.
 
Zurück
Oben