- Reaktionen
- 59.621
- Checks
- 241
sog ma amoi so... ia in unsan 10. Bundeslaund hobts erst a Bier, seit unsre östreichische Braumasta bei eich eigwaundat sanSeit wann habt's ihr a Bier?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
sog ma amoi so... ia in unsan 10. Bundeslaund hobts erst a Bier, seit unsre östreichische Braumasta bei eich eigwaundat sanSeit wann habt's ihr a Bier?
eh ned. i red vom formatiern....Vom Durscht sagt Koaner wos
Etz dua ma mal ned übertreiben ...mir ham scho a Bier in Strömen gesoffen, da habt's ihr no auf Ungarn ghörtsog ma amoi so... ia in unsan 10. Bundeslaund hobts erst a Bier, seit unsre östreichische Braumasta bei eich eigwaundat san
nur hoid mit an seichtn wossa....Etz dua ma mal ned übertreiben ...mir ham scho a Bier in Strömen gesoffen, da habt's ihr no auf Ungarn ghört
de Kelten haum eich Germanen des Cervesa brochtEtz dua ma mal ned übertreiben ...mir ham scho a Bier in Strömen gesoffen, da habt's ihr no auf Ungarn ghört
gaynau... mia haum des stärkare Wossa ... ....nur hoid mit an seichtn wossa....
Grias di Langhaxade
Und mir Kinnen aus jeden Rinnsal wos edles mochagaynau... mia haum des stärkare Wossa ... ....
Ois kloa ba dir? Ausser dass du Plörre trinkstGrias di Langhaxade
Warum macht es ihr dann nicht?Und mir Kinnen aus jeden Rinnsal wos edles mocha
a kuahstoi wird nie a wohnzimmer werdn...Und mir Kinnen aus jeden Rinnsal wos edles mocha
Ja ...Mann frett se so durchOis kloa ba dir? Ausser dass du Plörre trinkst
... Weißwein?... Rotwein? ... welche Sauce hast damit gemacht?... ... ois muass ma eam aus da Nosn ziagnSo.. 50% vom Doppler geschafft...
Imer des Gleiche mit eam ..... aber wehe wir täten sowas!... Weißwein?... Rotwein? ... welche Sauce hast damit gemacht?... ... ois muass ma eam aus da Nosn ziagn
Ja, verheerende Zustände sind das mit dem @Mitglied #587185 ......... Weißwein?... Rotwein? ... welche Sauce hast damit gemacht?... ... ois muass ma eam aus da Nosn ziagn
immr no besser wie in die nosn schoppn... Weißwein?... Rotwein? ... welche Sauce hast damit gemacht?... ... ois muass ma eam aus da Nosn ziagn