Y
Gast
(Gelöschter Account)
bisd no niacht?Ich munter und jetzt san fast alle anderen am #schlafen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
bisd no niacht?Ich munter und jetzt san fast alle anderen am #schlafen
Jo frali? Wieso? Hob jo gschlofn!bisd no niacht?
ah ok..... die erste schreibweise war a bissal... fragwürdig....Jo frali? Wieso? Hob jo gschlofn!
Meine Augen ..... i werd alt ...ah ok..... die erste schreibweise war a bissal... fragwürdig....
ah wos. jünger wern ma olle nid.Meine Augen ..... i werd alt ...
Möglicherweise riecht es nach Speck ...
Gsd!!! Wär plöt mit meinen Falten jemanden erklären zu müssen i wär 20 .....ah wos. jünger wern ma olle nid.
solongs vom lochn kumman ois guadGsd!!! Wär plöt mit meinen Falten jemanden erklären zu müssen i wär 20 .....
Genau so!solongs vom lochn kumman ois guad
Gsd!!! Wär plöt mit meinen Falten jemanden erklären zu müssen i wär 20 .....
... kumm grod drauf, dass beim Billa morgn - 25% auf Bier gibt... moi schaun... vl. laundt de laare Kistn glei im Auto, wäu i eh nu aundre Sochn a brauchso... wäus jo wuarscht is... hob i ma des letzte Wiesel a nu aufgmocht... kaunn i wenigstens murgn de laare Kistn in Kölla trogn und de volle mit auffa nehma
immer diese ausreden....wäu i eh nu aundre Sochn a brauch
jo... wäu des Tomatnmoark und de Sugos fia de Bolognese nämli a -25% haumimmer diese ausreden....
In Kärnten hat am 8ten jeder billa zu... kumm grod drauf, dass beim Billa morgn - 25% auf Bier gibt... moi schaun... vl. laundt de laare Kistn glei im Auto, wäu i eh nu aundre Sochn a brauch
Wünsche gut zu schlumpfen!lch wünsche allen eine gute Nacht!
Morgen ist Feiertag!... kumm grod drauf, dass beim Billa morgn - 25% auf Bier gibt... moi schaun... vl. laundt de laare Kistn glei im Auto, wäu i eh nu aundre Sochn a brauch
... kumm grod drauf, dass beim Billa morgn - 25% auf Bier gibt... moi schaun... vl. laundt de laare Kistn glei im Auto, wäu i eh nu aundre Sochn a brauch