- Reaktionen
- 92.932
- Checks
- 11
Ja dem @Mitglied #125890 sein Arsch ist auch süß aber der Rest vom Füchslein auchOch er is schon ein Arsch aber a süßer so wolltest sagen oder ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ja dem @Mitglied #125890 sein Arsch ist auch süß aber der Rest vom Füchslein auchOch er is schon ein Arsch aber a süßer so wolltest sagen oder ?
Wohin? wohin soi i des schickenDas ist aber schon sehr dreist von ihm....
Hat er wenigstens schon Blumen und eine Essenseinladung zur Wiedergutmachung geschickt?
Zu mir.Wohin? wohin soi i des schicken
scho unterwegsGibt's so 1 Service auch für andere
I kaunn nix dafia, wennst ma net sogst, wo i hin muaßSchaut so aus. Anhang anzeigen 12573123
Schläfenklane Graubereiche
Soi i's da einaschreibn, oda wia?I kaunn nix dafia, wennst ma net sogst, wo i hin muaß
so wird des nixZu mir.
Soi i's da einaschreibn, oda wia?
Wos is mit Datenschutz und so?
host Deine PN scho aufbraucht mit "Ey ficken" NochrichtenSoi i's da einaschreibn, oda wia?
Wos is mit Datenschutz und so?
Erstens: DU hast eh scho a persönliche Einladung von mir kriagtso wird des nix
Mia kummt vua Du wüst mi foppen
Zweitens: Na, mit "danke, oba nein danke" Nachrichten.host Deine PN scho aufbraucht mit "Ey ficken" Nochrichten
Seeeehr vertrauenswürdig.Schreibs mir und i sog earm daun Bescheid
Mir scheint i hob de Adress überles'nErstens: DU hast eh scho a persönliche Einladung von mir kriagt
Hätt i g'wusst, dass Du antwortest hätt i da a ane g'schicktZweitens: Na, mit "danke, oba nein danke" Nachrichten.
Na hast ned... auf mei Einladung is nämlich genau nix zruckkumma.Mir scheint i hob de Adress überles'n
zöht der Schmeili goa nedNa hast ned... auf mei Einladung is nämlich genau nix zruckkumma.
Gib ma hoid Bescheid, wennst in den Newsletter aufgenommen werden willstI sag jetzt oafach moi nix. Anhang anzeigen 12573391
Dann kriagt hoid da Schmeili an Kaffee.zöht der Schmeili goa ned
Gib ma hoid Bescheid, wennst in den Newsletter aufgenommen werden willst
Passt, nachdem mi der nur vertreten hod, bin eh i wieda dranDann kriagt hoid da Schmeili an Kaffee.
Is eh ka Pflicht