- Reaktionen
- 96.416
- Checks
- 79
hat kein Problem mit dem KleingedrucktenIch würd' nochmal, wenns Voraussetzung für den Service wär
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hat kein Problem mit dem KleingedrucktenIch würd' nochmal, wenns Voraussetzung für den Service wär
Woaß ned, wos mitn Wetter heid los is... koa Lüfterl regt sich und trotzdem so vü hoaße Luft.Passt, nachdem mi der nur vertreten hod, bin eh i wieda dran
Das ist aber schon ziemlich wenig....I sag jetzt oafach moi nix. Anhang anzeigen 12573391
wechselhaft hoidWoaß ned, wos mitn Wetter heid los is... koa Lüfterl regt sich und trotzdem so vü hoaße Luft.
Wann i was sag, sagst wieder d'Weiberleut quasseln oiwei. Wie ma's macht is verkehrt.Das ist aber schon ziemlich wenig....
Du? Wieder wos glernt.wechselhaft hoid
Maunchmoi steh i, owa i lieg a gern auf da CouchDu? Wieder wos glernt.
Würde ich mich nie trauen!Wann i was sag, sagst wieder d'Weiberleut quasseln oiwei. Wie ma's macht is verkehrt.
Na du niemals nicht...Würde ich mich nie trauen!
Na du niemals nicht...
Hab i scho wieder wos verpasst????Wie romantisch es da bei @Mitglied #536728 und @Mitglied #612203 knistert......
*seufz*Maunchmoi steh i, owa i lieg a gern auf da Couch
Meiomei....Hab i scho wieder wos verpasst????
Ignoriere das einfach. Was gehen die Deine Expertengespräche an?Jojo de erzählt mir eh immer viel wenn der tag lang ist. Und des arge is wenn sie es laut tut schauen alle komisch
Och er is schon ein Arsch aber a süßer so wolltest sagen oder ?
Gib ihr schnell Futter, bevor es schlimmer wird.Luder_Schlampenvereinsmitglieder halt Jetzt gerade kommt die spinnade hungrig zum Vorschein
Kann man so sehen … muss ma aber nedBananenschnittn passen überall dazua..
i hätt grad das Bett frisch bezogen …Ich würd' nochmal, wenns Voraussetzung für den Service wär
Wia wos woWie romantisch es da bei @Mitglied #536728 und @Mitglied #612203 knistert......
Ich habe es so verstanden als möchte die @Mitglied #536728 Bananenschnitten machen und hofft dann, dass @Mitglied #307733, @Mitglied #506898 und ich der Einladung zur Bananenschnittenverkostung folgen und dich mitbringen.Wia wos wo
I kriag scho wieda moi nix mit
Gaaanz so vehement muaßt a wieder ned dementieren. Nu dazua mit dem Gsicht:Wia wos wo
I kriag scho wieda moi nix mit