- Reaktionen
- 169.078
- Checks
- 148
JoHat dei Auto nu an CD Player??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
JoHat dei Auto nu an CD Player??
Dann iss sicha 10, eher scho 13 bis 15 Jahre alt ..
Und? Fahren tuatsDann iss sicha 10, eher scho 13 bis 15 Jahre alt ..
Sooo jung is er schau laung nimma...Dann iss sicha 10, eher scho 13 bis 15 Jahre alt ..
In dem Auto des i 2014 neich kauft hab, woit i nu gern an CD Player drin ham...da hat mi da Händler scho quasi ausgelacht und gmant, das des heit ka Mensch braucht...Und? Fahren tuats
Never change a winning TeamIn dem Auto des i 2014 neich kauft hab, woit i nu gern an CD Player drin ham...da hat mi da Händler scho quasi ausgelacht und gmant, das des heit ka Mensch braucht...
Ich geb mir mühe@Mitglied #640457 schön, dass du wieder nach Hause durftest. Wünsche dir gzte Besserung und schon dich auch wirklich.
mein Papi hat eines der letzten Saab-Modelle gehabt - der hatte sogar noch einen CD-Wechsel im Kofferraum auf Wunsch fand ich ganz geil eigentlichIn dem Auto des i 2014 neich kauft hab, woit i nu gern an CD Player drin ham...da hat mi da Händler scho quasi ausgelacht und gmant, das des heit ka Mensch braucht...
So a DeppIn dem Auto des i 2014 neich kauft hab, woit i nu gern an CD Player drin ham...da hat mi da Händler scho quasi ausgelacht und gmant, das des heit ka Mensch braucht...
Es war nachad eh wurscht ..Never change a winning Team
Hab i im GTI nu drin...a Clarion Radio mit 10fach CD Wechsler..mein Papi hat eines der letzten Saab-Modelle gehabt - der hatte sogar noch einen CD-Wechsel im Kofferraum auf Wunsch fand ich ganz geil eigentlich
800 auf an Schtik Do suachst jo 3 Stund bist wos findst...Es war nachad eh wurscht ..
Mei Bruder hat ma an Stick zusammengestellt mit ca. 800 Songs und diverse Alben..
Hob i heit nu...wobei i mittlerweile Radio 88,6 oder Rockantenne bevorzuge...
Na...oiss bestens sortiert..a paar Sekunderl am Touchscreen...800 auf an Schtik Do suachst jo 3 Stund bist wos findst...
Hob i a an Bose 10er Wexler...Hab i im GTI nu drin...a Clarion Radio mit 10fach CD Wechsler..
Da is nu nix digital...
Waun i meiner Kraxn mit am Tatschskrin kum, stiabt er o...Na...oiss bestens sortiert..a paar Sekunderl am Touchscreen...
Sachen habt ihr da in Österreich...Na...oiss bestens sortiert..a paar Sekunderl am Touchscreen...
Da nehm ich mir nicht zeit mom ist einfach zu viel los.Während der Arbeit gibt`s gar nix?