M
Gast
(Gelöschter Account)
Wie war es denn?am Heimweg vom ersten Arbeitstag bei einem neuen Arbeitgeber...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wie war es denn?am Heimweg vom ersten Arbeitstag bei einem neuen Arbeitgeber...
Nur bei oanUnd du wann ma scho dabei san??
Speedy is a Hund und i hob eam glei ins Herz gschlossn, weil a a Mackn ho und vasucht de Luft zum beißn - a toal varruckta liaba Kerl de Katzn ham uns eher ignoriert - wias oft so is bei Katzn, wos ma de Viechaln sehr sympathisch mochtKennt @Mitglied #381987 kater...
wieso kenn i den ned
Des is 1 kg reicht jo.. i wü ned dwayne johnson wern
Na direkt Graz. Streunerbaby war a
Alter Schwede...... Ich bin sooooo müde
I wü @Mitglied #381987 a kennalernaSpeedy is a Hund und i hob eam glei ins Herz gschlossn, weil a a Mackn ho und vasucht de Luft zum beißn - a toal varruckta liaba Kerl de Katzn ham uns eher ignoriert - wias oft so is bei Katzn, wos ma de Viechaln sehr sympathisch mocht
ui - da ho wida jemand wenig schlof ghobt und i hätt a aufstelln soinWos wüst? I bin in Wean geborn und aufgwochsn a.... oiso, hammas jetz?
Du liagst!!!Nur bei oan
Du bist trotzdem nettI bin koa weana
und Recht hast - a sehr leiwande PersonI wü @Mitglied #381987 a kennalerna
Na i loss de 2 ned dohin mit erna pfote@Mitglied #434047 is des bei euch ah so Anhang anzeigen 10796446
des sowieso ned - dann warat i jo a devota Hund nu dazuaDes haast du foigst ned wann wer sitz oder Platz zu dir sagt, oder??
Bdsm-KatzenNa i loss de 2 ned dohin mit erna pfote
So potschat wie de zwa san aua
das thematische Einarbeiten hat begonnen ... also ich lese mal die nächsten Tage und vielleicht Wochen, Berichte, Guidelines, Konventionen... und versuche sie zu verstehen...Wie war es denn?
kommt imma sehr auf den Käse an - Bergkäse stinkt eher selten - Weichkäse ko urdnlich nach Kuhstall stinken und herrlich schmeckenDa Beste Käse stinkt am meisten
Is des a weicher??So wahr! Für mich ist 's der da
HmmDu liagst!!!
Wann ma earm fragat saggat er sicha, es gibt ja Foign bei dia...
Moi, dankschenDu bist trotzdem nett
Moch ma ned so an gustaund Recht hast - a sehr leiwande Person
Btw. Ich bin zwar in Wien geboren, aber in Niederösterreich (am Stadtrand) aufgewachsen, als halbe Berlinerin…..I bin koa weana
Viel Glück, bin seit Monaten dran und noch nicht weiter - zum Glück werd ich im 10 Jahren pensioniertdas thematische Einarbeiten hat begonnen ... also ich lese mal die nächsten Tage und vielleicht Wochen, Berichte, Guidelines, Konventionen... und versuche sie zu verstehen...
Also a WielerinBtw. Ich bin zwar in Wien geboren, aber in Niederösterreich (am Stadtrand) aufgewachsen, als halbe Berlinerin…..
ich bin also die schlimmste Variante für restösterreich….halb Berlin, halb Wien