W
Gast
(Gelöschter Account)
As dritte Bier auf nüchternen Magen trinken.Einen Moet auf nüchternen Magen trinken
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
As dritte Bier auf nüchternen Magen trinken.Einen Moet auf nüchternen Magen trinken
is si ned ausgonganna .. nu imma
ia hobts echt wos vapasst am Freitog ...de volle Gaudi und a leckeres Spaufakl
???????? also das wort sagt mir nixhipemst.
mocht jo kana, de verarschen dich nur
Is bayrisch. Sie angebettelt und genervt.???????? also das wort sagt mir nix
mia gebn eh unsa Bestesis owa a schwoche leistung, normal kennan de des bessa
olle aungfressn oder aungsoffn heitis owa a schwoche leistung, normal kennan de des bessa
Wir müssen uns erst warmschreiben. Du warst zu lange weg.is owa a schwoche leistung, normal kennan de des bessa
danke wieder was gelerntIs bayrisch. Sie angebettelt und genervt.
mia gebn eh unsa Bestes
olle aungfressn oder aungsoffn heit
I hoit an Pegel.da münchna is sowieso dauerfett
i hob da eh des Gästezimma aubotn....hest a meah saufn kennan ....owa waunst du noch 2-3 Wässerchen scho w.o. gibstbeim pekajo sans di nochwirkungen vom stammi und da münchna is sowieso dauerfett
I hoit an Pegel.
2-3 Wässerchen
Hallo Peterlein
do hest jo goa nimma Autofoahn diafn ...bei dein schmächtign Gstö host do sicha scho 2 Prozent ghobt3 schnops und 5 wodka-bull worn´s um genau zu sein
do hest jo goa nimma Autofoahn diafn ...bei dein schmächtign Gstö host do sicha scho 2 Prozent ghobt
Natürlich wobei ich mich gerade mehr tot als lebendig fühlejö die heidi lebt jo a no