P
Gast
(Gelöschter Account)
Guten Morgen, liege in der Wanne
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Guten Morgen, liege in der Wanne
zum glück nicht in meiner, gerade frisch geputzt
Mich auf den Weg machen... zum Christbaumfällen. Und das meine ich wortwörtlich.
Striezel mit Butter und Marmelade frühstücken.
Du hast jo eh net gepunschtNa eh wieder kloar, fressen kaunst schau oba ned mit mir Punschen weilst so krank bist
muass i di nu amoi vanichtnNa eh wieder kloar, fressen kaunst schau oba ned mit mir Punschen weilst so krank bist
Do gehts ums PrinzipDu hast jo eh net gepunscht
muass i di nu amoi vanichtn
hab ich bereits 100000000 mal bei meinen 3 gedacht. Sie werden ihren Blödsinn machen wie wir.Sie werden lernen daraus wie wir.Hach, war schon spaßig früher ..... wenn ich denk wieviel blödsinn ich so gemacht habe! Ich hoff mein junior werd net so
...nextn Saumstog host jo ka Zeit, oda?....daun muasst bis Jänna woartnZeit wurds
Muss i nu schaun, hob am 16 Weihnachtsfeier do ist bei de mühlviertler schon möglich das man erst am 18 wieder daheim ist...nextn Saumstog host jo ka Zeit, oda?....daun muasst bis Jänna woartn
na dann bei mir wäre zum saugen, abstauben und aufwaschen, moch da sogar an Punsch daweilFertiggeputzt .....
naujo....waunnst am 17. direkt vo da Weihnochtsfeia zu uns owa kimmst, kunnts leicht passiern, dassd am Sunntog obends wieda daham bistMuss i nu schaun, hob am 16 Weihnachtsfeier do ist bei de mühlviertler schon möglich das man erst am 18 wieder daheim ist