B
Gast
(Gelöschter Account)
LOL, wir kommen halt aus der gleichen Ecke![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
LOL, wir kommen halt aus der gleichen Ecke![]()
es funkt ned mehr, nach fast zwei monatiger pause fast noch schlimmer
owa hoffentlich erst ob da 2. jännerhöfteJo is irgendwie strange woan do. I hoff jo auf vü Schnee im Winta, damit i voa lauta Schneeschean koa Zeit hob do zan einaschaun.
normal sollt i eh des löschen vom profil beantragen, owa irgendwas bremst mich
owa hoffentlich erst ob da 2. jännerhöfte
dir wär´s eh nur recht
überschätz dich ned. du bist mir völlig powidl….dir wär´s eh nur recht
gaunz ned, sonst würdest ned imma dumm dazua senfnüberschätz dich ned. du bist mir völlig powidl….![]()
is a dann mi zurgschnittn?In letzter Zeit frag i mi, ob ma den Thread nit umbenennen sollte in "SUDER-THREAD No.1"...
..und dann gleich des größte Sackerl gefüllt...![]()
Eher auf miis a dann mi zurgschnittn?
Ich gönn's dir eh...Da gibt's noch größere
Hab "nur" ein Set gekauft und zwei Strumpfhosen![]()
samma a team?Eher auf mi![]()
Ich gönn's dir eh...![]()
A Schnäppchen findet man immer...Gereizt hätt mich eh noch mehr - aber ich hab mir ein Limit gesetzt. Und schau, was dann im Sale noch so herumhängt![]()
Eher auf mi![]()
samma a team?
und wo is des?Miasds hoid a za da Gutmenschenfraktion wexeln. Daun doads daun a de gaunze Zeit nua schaukln, taunzn und trällan und trama![]()
mich belustigen nur so typen, wie du einer bist...der jeden tag sudert, ob er sich abmelden soll oder ned...gaunz ned, sonst würdest ned imma dumm dazua senfn