Wen ich gern mal übers Knie legen tät und warum

@Mitglied #434047 huach zua muschi... :p
der thread lautet "wen ich gern übers knie legen würde und warum"

oiso tätst gern :p schoffst owa ned....

i glaub da eh dasst gaunz gampig wirst und ned wast wohin mit der sexuellen spannung wenn da gschissane forumsficker dir die ehre zuteil werden lässt euren tisch aufzusuchen :lol:

aber dich leg ich übers knie

1. weil ichs kann :aetsch:
2. weil du mich lockst und dann verschwindest obwohl ich eh freundlich fragte, ob ich deinen Stuhl nach vorne schieben darf :hahaha:

und

3. .....Suppenteller :undweg:

Wachlt do grod da gschissane Forumsficker mit da Hausordnung...?
:lalala::D

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
ir Gerade alles Scheißegal,bin Stinkig gerade weil ich was nicht ganz Versteh,na Egal. :cry::cry::cry::cry::cry:

@Mitglied #434047 huach zua muschi... :p
der thread lautet "wen ich gern übers knie legen würde und warum"

oiso tätst gern :p schoffst owa ned….
das miasat ma se numoi auschaun, des kau ma so net sogn… owa so groß bist jetz a wieder net dass ma die net über meine dickn haxn wuchtn kint zum oasch aushaun

i glaub da eh dasst gaunz gampig wirst und ned wast wohin mit der sexuellen spannung wenn da gschissane forumsficker dir die ehre zuteil werden lässt euren tisch aufzusuchen :lol:
deine elektrisierende Spannung hot ma heid in da fruah nu de haar aufgstöt… alter war des a Gaudi gestern mit dir :hahaha:

1. weil ichs kann :aetsch:
jo weißt olle mim sessl am tisch eizwickst, du spüst mit unfairen Methoden bubi

2. weil du mich lockst und dann verschwindest obwohl ich eh freundlich fragte, ob ich deinen Stuhl nach vorne schieben darf :hahaha:
i hät di jo verstanden, owa du nuschelst so unguad leise wonst so von hinten auschiabst

und

3. .....Suppenteller :undweg:
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

Zurück
Oben