- Reaktionen
- 15.232
- Checks
- 31
I woar gestan tankn...Wird knopp.... Host net nu wos in da Hosn??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I woar gestan tankn...Wird knopp.... Host net nu wos in da Hosn??
schaut jetzt für mich ned nach frühstück aus, aber recht appetitlichHab grad die letzten verarbeitet
Anhang anzeigen 11592813
Bananen
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Is eh scho spätschaut jetzt für mich ned nach frühstück aus, aber recht appetitlich
Hö du reicheBei mir wirds wahrscheinlich a Auto
Bei mir wirds wahrscheinlich a Auto
Nu kan Plan 12std nochn UnfoiHö du reiche
Wos soisn werdn?
Totalschadenwas g'schiacht mitn Hondal?
Totalschaden
Da Gegenverkehr is eipennt, i ausgwichn u über an Haung hots uns daunn überschlognna gsd ist dir anscheinend nix gröberes passiert Madl - wie hastn des ang'stellt?
Und sicher weiter gefahren ?Da Gegenverkehr is eipennt, i ausgwichn u über an Haung hots uns daunn überschlogn
Scho, owa a wos Kloans....Wird knopp.... Host net nu wos in da Hosn??
das Wichtigste ist, dass es euch gut geht!Da Gegenverkehr is eipennt, i ausgwichn u über an Haung hots uns daunn überschlogn
Sooo billig? A Bobby-Car eppa?1x autoservice
400
Was habts es alle min Muskelaufbau? Die hat ma afoch.Essen... Zumind mocht des mei Kollege wenn er im Musklaufbau is
Du a??Was habts es alle min Muskelaufbau? Die hat ma afoch.