- Reaktionen
- 122.215
- Checks
- 49
kaltes Wasser ist für dich die Allgemeinlösung oder???
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
kaltes Wasser ist für dich die Allgemeinlösung oder???
Oder Müllsack und Schaufel...kaltes Wasser ist für dich die Allgemeinlösung oder???
Momentan ist die Erdn eh zu hart zum wen eingraben...
es hat ja eh die ganze Zeit geregnet...Momentan ist die Erdn eh zu hart zum wen eingraben...![]()
Oiss wieda trucka...es hat ja eh die ganze Zeit geregnet...
obageh... bei mir woxt da Rosn wia wüd....Oiss wieda trucka...
Wengen dem Morgentau dens jetzt in der Früh jetzt a scho wieder gibt ..der glangt...obageh... bei mir woxt da Rosn wia wüd....
Besserwisser...Wengen dem Morgentau dens jetzt in der Früh jetzt a scho wieder gibt ..der glangt...
Ab in a Gschäft und in der Tiefkühlabteilung rumwühlen... kaufen musst eh nixa bissi überhitzt![]()
nana, des hob i gestern erst probiert. do hots ma zvü gfischltAb in a Gschäft und in der Tiefkühlabteilung rumwühlen... kaufen musst eh nix![]()
Anfängerfehler.... du muaßt bei da Pizza eintauchennana, des hob i gestern erst probiert. do hots ma zvü gfischlt
Ok, geht a... is oba ned so lustig zum zuaschaun.i glaub heit suach i mir amoi a kühles wasserl....
host ah recht.... i glaub i verbarrikadier mi anfoch wieda moi daham....Anfängerfehler.... du muaßt bei da Pizza eintauchen
Ok, geht a... is oba ned so lustig zum zuaschaun.![]()
Hab eh ned gsagt nackert!bisd oarg???
da könnt mi jo wer segn....![]()