T
Gast
(Gelöschter Account)
ewig funktioniert des oba ned wirkli [/QUOTE][QUOTm-Tom88, post: 7424632, member: 420003"]Schläge auf den Hinterkopf - fördern das Denkvermögen gg
Willst mir jetzt das Lutschen beibringen?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ewig funktioniert des oba ned wirkli [/QUOTE][QUOTm-Tom88, post: 7424632, member: 420003"]Schläge auf den Hinterkopf - fördern das Denkvermögen gg
i muss eh, krieg scho a empfindliche zungKannst ned aufhören mit dem lutschen
Willst mir jetzt das Lutschen beibringen?[/QUOTE]ewig funktioniert des oba ned wirkli
Muast a bissl a Sahne drauf gebmi muss eh, krieg scho a empfindliche zung
do muass mann selber draufkumma , wies am besten is [/QUOTE]Willst mir jetzt das Lutschen beibringen?
do muass mann selber draufkumma , wies am besten is
denk an den bmi....ois muass ma ned schluckenMuast a bissl a Sahne drauf gebm
Eh ned schlucken, nur eincremendenk an den bmi....ois muass ma ned schlucken
i glaub mir sitzen uns moi alle im kreis zsaumm und lutschn so a sackerl genüsslich her ..wos sogts ihr do dazua ?Jo aber kommt halt drauf an an was ma lutscht
host du a öfter a raue zung?Eh ned schlucken, nur eincremen
Bin scho untawegsi glaub mir sitzen uns moi alle im kreis zsaumm und lutschn so a sackerl genüsslich her ..wos sogts ihr do dazua ?
Kommt aufn Säuregehalt anhost du a öfter a raue zung?
so geht des ned, wenn dann wird teiltI sag nur ... meins, meins, meins...alle meine gg
Genau, jeda derf amoi......... einiglenga ins Sackerlso geht des ned, wenn dann wird teilt
Nja mit den richtigen Argumenten kann man bewirken dass teilt wird
wuschi......sei kuschSuper, was du wieder unter Argumenten verstehst gg