- Reaktionen
- 60.093
- Checks
- 240
oba do ned bei dia so wia da MrBi gmaahnt hodWobei de A oft ned schod
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
oba do ned bei dia so wia da MrBi gmaahnt hodWobei de A oft ned schod
Mei, jetzt schleim ned sooba do ned bei dia so wia da MrBi gmaahnt hod
fiarn @Mitglied #415183 brauchst mindestens an 60l Sack so a Bär is dosoba do ned bei dia so wia da MrBi gmaahnt hod
i haass jo ned BulsiMei, jetzt schleim ned so
Bist eh gleich alt wie ichIn deine Nähe....Puh, i glaub des pack i auf meine alten Tag nimmer
Du wüst afoch nur a Bier gö....jo sog des gleii haass jo ned Bulsi
fiarn @Mitglied #415183 brauchst mindestens an 60l Sack so a Bär is dos
Tzpf...Du Jungspund, bist jo a 85erBist eh gleich alt wie ich
owa na.....a Tuartn warad gscheida....zum Geburtstogsstammi im Mai bei uns in STPDu wüst afoch nur a Bier gö....jo sog des glei
Ihr mir eichare Tortn immer ....Und don traut sie wieder kana mitgeh zum Auto Tortn hoinowa na.....a Tuartn warad gscheida....zum Geburtstogsstammi im Mai bei uns in STP
bei Geburtstogsfeian merkt ma erst so richtig, dass ma oid wiad
....Und don traut sie wieder kana mitgeh zum Auto ...
Oxi???ähm hob i wos verpasstnau eh ned, waunnst du scho beim Oxi voi obgehst......daun haumma jo olle Aungst vua dia
mia hod jo kana wos gsogtIhr mir eichare Tortn immer ....Und don traut sie wieder kana mitgeh zum Auto Tortn hoin
schau in deine ChecksOxi???ähm hob i wos verpasst
Kennst erm jo ehschau in deine Checks
Gute Idee!Ohh, ich glaub ich hab mich im Threat verlaufen. Ich schau in ein paar Jahren noch mal vorbei...
Findest du auch? Bin schon gespannt wann es bei mir so weit ist. Da weil fühle ich mich immer jünger.Gute Idee!