Der Flirtthread!!

Herst..da geht es nicht ums leisten, ich befrei dich mit meiner Zunge von dem Zeug....2 kg Nutella:kopfklatsch: Aber du zickst ja sowieso wieder:mad:

:mrgreen:

Aber außerdem, ist zuerst des Sterndal dran:mad:

jo jo, mach mitn sterndal was du willst ..... ich zick ned ... aber die nummer 2 bin ich sicher ned :mad:

:mrgreen:

wos soll i dazua sogn ... wea vo uns zwa denkt do sooooo ... :hmm: ... i trau mas goa ned sogn!!! :mrgreen:

Sog i jo 2kg Nutella ist viel:mrgreen:

Aber andererseits...ich könnts ja nur auf exponierte Stellen schmiern:haha:

... und wir san wieder bei der schönen Schweinerei :mrgreen::mrgreen::hurra::hurra:
übrigens heli..... mei Angebot steht no....:mrgreen::mrgreen:falls da schlecht wird oder so....:lalala::lalala:

Sog i jo 2kg Nutella ist viel:mrgreen:

Aber andererseits...ich könnts ja nur auf exponierte Stellen schmiern:haha:

:shock: 2 kilo auf expondierten stellen? da wird die schicht aber a bissal dick .... :haha::haha:

und bis du dann da durch bist hab ich keine lust mehr .... :mrgreen:

sooooo jetzt hobts as gschofft *umfall* ... muas eh wos arbeiten ... viel spass nu ... bis bald :mrgreen:

:shock: 2 kilo auf expondierten stellen? da wird die schicht aber a bissal dick .... :haha::haha:

und bis du dann da durch bist hab ich keine lust mehr .... :mrgreen:

Wennst so weiter stänkerst, schmier i das Zeug in die Haare, dann hab ich keine Lust mehr:mad: :shock::shock::shock: ich hoffe du bist rasiert, weil da schmier i das sicher net hin:mad:

Zurück
Oben