M
Gast
(Gelöschter Account)
OT: Bratwurscht De Suderei kratzt mi ned.
Dein eigenen oda an fremden?
I bin oam - weil da Havo so a oasch zu mir is jetzt muas i eam beim Mod melden wegen Modding
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
OT: Bratwurscht De Suderei kratzt mi ned.
Dein eigenen oda an fremden?
I bin arm, weil i goa kan Hintern sieg ...
So jetzt hast an gsegn. Aus mit sudern.
des kann nit seiner sein, weil der kann ja schreiben und lesen....die so behaarte spezies, homo vulgares, steht noch am anfang der evolutionjs dos deina ??
js dos deina ??
I hob nit gsogt dos i dein oasch wü. I hab nur gfragt obs deiner is. Hör i da Wunschdenken ???Hab i ma denkt das er der gfallt na meiner isses ned.
OT: maaa jetzad muaß mi a aufregn das der @Mitglied #415183 mein oarsch wü des geht aber sowas von ned mei oarsch is und bleibt jungfräulich.
(Memo an mich selbst wieder mit den Zitonensitzbädern anfangen)
I hob nit gsogt dos i dein oasch wü. I hab nur gfragt obs deiner is. Hör i da Wunschdenken ???
ja dann behalt deinen arsch .....mach nicht so ein aufsehen um des bissl stinkates fleischI wunschdenk garnix! NIX hast verstanden mei oarsch is mir und sonst kanem
I wunschdenk garnix! NIX hast verstanden mei oarsch is mir und sonst kanem
(Memo an mich selbst mit Zitonen aufhören Allaun soll auch sehr gut wirken)
ja dann behalt deinen arsch .....mach nicht so ein aufsehen um des bissl stinkates fleisch
I würd die Korken empfehlen - statt Zitrone
Ach Havi sei nit immer so böse Schnucki
siehst macht doch sinn so ein suderthread.....ein dreifach hoch dem erstellerHearst i hab di ned angredt lass mi also in Kraut. I vasteh des ned kann ma ned amal da si in ruhe aufregn das an de leit an den oarsch wolln ohne das glei aner de Pappn aufreißt.
Wieso reicht dir die Wurst nit ??jetzt muss i echt sudern... bratwurst... fixnochamal... wo ist das baguette?
Wieso reicht dir die Wurst nit ??
weil mir einfach grad nach baguette ist... worüber sollt ich denn sonst sudern?Wieso reicht dir die Wurst nit ??
gfrastNa sie wü a Gurken mit Oliven und an Löffel dazu.
und? ein normales baguette? oder doch ein kraäuter oder knoblauch baguette?weil mir einfach grad nach baguette ist... worüber sollt ich denn sonst sudern?
und? ein normales baguette? oder doch ein kraäuter oder knoblauch baguette?
Achso - ich bin da wohl gedanklich wieder falsch abgebogenweil mir einfach grad nach baguette ist... worüber sollt ich denn sonst sudern?
ich dacht ich sollt sudern und nicht wünsch-dir-was-spielenund? ein normales baguette? oder doch ein kraäuter oder knoblauch baguette?