- Reaktionen
- 82.267
- Checks
- 14
...klapperstorch
... aber a gaaanz a liawa gamsiger Kranich Anhang anzeigen 11347880
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
...klapperstorch
... aber a gaaanz a liawa gamsiger Kranich Anhang anzeigen 11347880
War mir am 10.3 ja dürfte so gewesen sein... heute eigentlich nicht... nein heute nichtIs dir fad?
S nächstemal schreib i wieder oaschDes is aber nett vo dir, dass du mir meinen Poscha losst
S nächstemal schreib i wieder oasch
...klapperstorch
Passt eh besser zu mirS nächstemal schreib i wieder oasch
Motorradlfahrer, die kennens.Wie jz??
Nur den Bäuerinnen wir das Recht auf Sex zuerkannt?
Den Männern welcher Berufsgruppe sollen wir uns denn zuwenden
perforationstechnologie im vormarsch
Verhüterli
Geeehh... i waaaß ned ... die wollens dann goar am Motorradl mochn und des is ma in meinem Alter scho zu unbequemMotorradlfahrer, die kennens.
Vermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragenperforationstechnologie im vormarsch
Jo genau.Geeehh... i waaaß ned ... die wollens dann goar am Motorradl mochn und des is ma in meinem Alter scho zu unbequem
Dos sein kane Noppen, dos is GanslhautVermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragen
eher drücken oder schieben- konn sein, weil außen woas kondom eh laung gnua - es muss quasi nach innenVermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragen
Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.Geeehh... i waaaß ned ... die wollens dann goar am Motorradl mochn und des is ma in meinem Alter scho zu unbequem
Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.
... bist a nimma da Jüngste und mogst das auch scho lieber bequem ... bräuchtest ned so auf dei Sorge ums Moped schiebenJo genau.
Und Kratzer im Lack riskieren.
Oder goa das die Maschin umfollt
Und dos olles riskieren, für a bissal feicht gspian
I hob nie behauptet, dass i b'sundas hübsch binDos sein kane Noppen, dos is Ganslhaut
Hods di moi g'schmissn mit an Steifen?Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.
... wen du olles kennst!
Scheiß auf Charisma, wenn die beim Blosn onstrengst und a gscheits Arschal zum Draufhauen host, kim ma schon zom... bist a nimma da Jüngste und mogst das auch scho lieber bequem ... bräuchtest ned so auf dei Sorge ums Moped schieben
I hob nie behauptet, dass i b'sundas hübsch bin
Owa es hod letztens moi Ana behauptet, dass i dafür Charisma hob