G
Gast
(Gelöschter Account)
Da Reissverschluss von meiner Hosn ist grad hin worden ..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dann ab zum Schneidel! (Konfuzius)Da Reissverschluss von meiner Hosn ist grad hin worden ..
Da Reissverschluss von meiner Hosn ist grad hin worden ..
Hab die Hosn weggeschmissen...Dann ab zum Schneidel! (Konfuzius)
Ka Angst...hab ma nix einzwickt...Des interessiert mi jetzt owa scho...
blede Gschicht wor o offen oda zua oda so hoib offn/zu Fragen über FragenDa Reissverschluss von meiner Hosn ist grad hin worden ..
Stets bereit ?Da Reissverschluss von meiner Hosn ist grad hin worden ..
Klumperthosn hoit...blede Gschicht wor o offen oda zua oda so hoib offn/zu Fragen über Fragen
Reich sind der Herr also auch nochHab die Hosn weggeschmissen...
Nein!Stets bereit ?
Ja..Scho...is eh ka Schand, oder?Reich sind der Herr also auch noch
Ka Angst...hab ma nix einzwickt...
Uiii, wegen dem Reißverschluss? Das hätte man leicht reparieren können!Hab die Hosn weggeschmissen...
bring i ois zu mein Schnibbler - der repariert des zacki zackiKlumperthosn hoit...
Wegen einer Arbeitshosn scheiss i ned um...Uiii, wegen dem Reißverschluss? Das hätte man leicht reparieren können!
Geschüttelte Paare, die sich mittels Posting permanent via EF mitteilen.
tatads wos hackln oba so - Zeit zum Laufn, Zeit zum Hundsal gassiern, Zeit zum Gulaschkochn - des geht gor nedJa..Scho...is eh ka Schand, oder?
Wer ko der ko sagt ma, oder?tatads wos hackln oba so - Zeit zum Laufn, Zeit zum Hundsal gassiern, Zeit zum Gulaschkochn - des geht gor ned