- Reaktionen
- 84.869
- Checks
- 7
Daunn muasst a Muschi werdn im nextn LemLeute einstellen die mir alles abnehmen und nur noch das tun was ich will![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Daunn muasst a Muschi werdn im nextn LemLeute einstellen die mir alles abnehmen und nur noch das tun was ich will![]()
Wäre net mal so eine schlechte IdeeDaunn muasst a Muschi werdn im nextn Lem![]()
Meine Freudenmädchen die immer nett zu mir waren besuchen und ihnen ein ordentliches Taschengeld geben.... was würdest du als erstes machen?![]()
Aufzeig !I woit eigentl klanere tittis, owa i hob umplant, i mochat a toyboy vermittlung auf. U vamiet knackige burschn an reife ladies....
Die waratn glei weg, bei an gscheitn High Class Toyboy wie mir.wozu brauchst da 9 Millionen?
a guade ideeMeine Freudenmädchen die immer nett zu mir waren besuchen und ihnen ein ordentliches Taschengeld geben.![]()
des hob i jetzt a schoschlafen schmusen essen keine Probleme kein Stress.
Ernta fiar Katheder, Roistuih und PürriernahrungDie waratn glei weg, bei an gscheitn High Class Toyboy wie mir.
Yacht.... Villa.... Ferrari...
Wenn i mir die Ladys aussuchen derf bin i dabeiI woit eigentl klanere tittis, owa i hob umplant, i mochat a toyboy vermittlung auf. U vamiet knackige burschn an reife ladies.....Daunn hätt i im öter immer wos netts im bett nebn mir!
![]()
Auf des tat i mi net eilassn. Wast ja net was die @Mitglied #473397 mit dir aufführt.Wenn i mir die Ladys aussuchen derf bin i dabeiund für di is gratis
![]()
Du bist so a Petze!!!!
So, du bist im Oarsch, i hobs Schworz aus WeißWenn i mir die Ladys aussuchen derf bin i dabeiund für di is gratis
![]()
Im Oasch is meistns recht dunkl. Fost kennt ma sogn schworz.So, du bist im Oarsch, i hobs Schworz aus Weiß![]()
Hab Ned ganz am Radar gehabt, dasd den betagten Damen unentgeltlich Dienste anbieten würdest. Wenn's Daun so is, brauchst des GeldMochst das gratis?
So, hätt ma des a geklärt.. Wüvü granny-gangbangs host schu ghobt?Hab Ned ganz am Radar gehabt, dasd den betagten Damen unentgeltlich Dienste anbieten würdest. Wenn's Daun so is, brauchst des Geld![]()
Goa kan, oiso spiel ich da ka Rolle in deiner Kalkulation.So, hätt ma des a geklärt.. Wüvü granny-gangbangs host schu ghobt?I brauchs wegen da zumpferlkalkulation bitte.
Hast des ols vorrätig für deine Liabhoba?Ernta fiar Katheder, Roistuih und Pürriernahrung![]()
Des wird schwierig mit dirGoa kan, oiso spiel ich da ka Rolle in deiner Kalkulation.![]()
Ollas nur fiar diHast des ols vorrätig für deine Liabhoba?