- Reaktionen
- 161.043
- Checks
- 96
damit ma spürt, wia sich a optimaler Airbag anfühl soidOis wos? Titten angreifen. Airbag nach dem mass dann einbauen?
Oh. Und zu kleine Brüste?

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
damit ma spürt, wia sich a optimaler Airbag anfühl soidOis wos? Titten angreifen. Airbag nach dem mass dann einbauen?
najo... de nippl vur e kniarscheim woarn daunn doch net so förderlich beim bewerbungsgesprächOis wos? Titten angreifen. Airbag nach dem mass dann einbauen?
kannst Di oba bei mir vurstellnnajo... de nippl vur e kniarscheim woarn daunn doch net so förderlich beim bewerbungsgespräch![]()
Ois wos? Airbag fürs eiskalte Händchen?kannst Di oba bei mir vurstelln![]()
![]()
Davon gehen de meisten aber aus.ka neue Erkenntnis - oba wichtig
schön oder schirch entscheidet si sicha ned am Äusseren
i ho nia kode Händ und des Händchen kummt i a Kist, de ho i sogor schoOis wos? Airbag fürs eiskalte Händchen?![]()
weils Idioten sanDavon gehen de meisten aber aus.
Des san so vieleweils Idioten san
Des san so viele
.. Schönheit vergeht.
I woids net schreiben.Dummheit leider ned....![]()
find i gor ned, wann i ma de Gsichter vo unseren Patienten so anschauDes san so viele
.. Schönheit vergeht.
Zum Glück hab i Brüste.find i gor ned, wann i ma de Gsichter vo unseren Patienten so anschau![]()
MT‘s … glaub i immer noZum Glück hab i Brüste.
Des zählt a, als innere Werte.
Mist - hätt i meine Tuttln do lossn soinZum Glück hab i Brüste.
Des zählt a, als innere Werte.
MT‘s … glaub i immer no![]()
So bist sche und titten los.Mist - hätt i meine Tuttln do lossn soin![]()
ko i nimma damit spünSo bist sche und titten los.
… soll I blosn?Ich hab mir nen Wolf gerannt gestern.... Falls das wen interessiert.
Des is de wehleidigste Erkenntnis des Tages![]()
Muskelkater deluxe?Ich hab mir nen Wolf gerannt gestern.... Falls das wen interessiert.
Des is de wehleidigste Erkenntnis des Tages![]()