- Reaktionen
- 53.280
- Checks
- 46
An wunderschen Sonntag wünsch i eich
Grod am Frühstück richtn ; mog nu wer?
Grod am Frühstück richtn ; mog nu wer?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ois wos da Kühschrank her gibtGuatn Morgn, dir a, wis gredenzt den guats?
Kimm schoOis wos da Kühschrank her gibt
Wurst, Schinken, Kas, Butter
weiches Ei, Omelett, Spiegelei und dazua Semmerl und Weckerl
und gaunz wichtig
Jetzt woast owa z'laungsamKimm scho
Maaaheee, bist du üwaroi so schnöJetzt woast owa z'laungsam
Ois scho z'saumgschmaust
Maaaheee, bist du üwaroi so schnö
Nanaa. Wir sind glücklicherweise immer verschont geblieben. Nur kleine Hagelkörner.Apropos, @Mitglied #538532 hots bei eich eh nix hin gmocht beim Wetta?
Iiiiich?des klane @Mitglied #538532 habi schwerstens im Verdacht daß a weng mitn GöGa umadumgamselt - oba es sei ihr vagunnt, is eh ane vo die braveren doda - was oba net haßt daß komplett brav is
Nanaa. Wir sind glücklicherweise immer verschont geblieben. Nur kleine Hagelkörner.
Danke! Gruß zurückGuten Morgen ! und einen lieben Gruss vom Farmy
werde ich ihn ausrichtenDanke! Gruß zurück
Sag eam er soi net die beleidigte Leberwurscht spün und si wieda anmödn.werde ich ihn ausrichten
habe es ihm schon gesagt ob es hilft weiss ich nicht er meinte nur wir sollen farmi-s-treffpunkt nicht sterben lassenSag eam er soi net die beleidigte Leberwurscht spün und si wieda anmödn.
Ohne den tapferen Häuptling der.habe es ihm schon gesagt ob es hilft weiss ich nicht er meinte nur wir sollen farmi-s-treffpunkt nicht sterben lassen
vielleicht eine Gaudi bis die Fetzen fliegen