- Reaktionen
- 19.703
- Checks
- 7
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Host as üwatriebn, oda gmant du muast mit de Jungan mithoitn
Tjo, Gestern hot s hier recht noss ausgschautWer woar leicht bedient?
I lieg in da Sunn
A weng, owa die Jungan san ausgfoinHost as üwatriebn, oda gmant du muast mit de Jungan mithoitn
A weng, owa die Jungan san ausgfoin
Ham holt no koa zwiedane Olte dahoamHoitn nix aus, und wuin immer glei hoam tztz
Bei uns ziagt eha imma da Meinige hoam wia iHam holt no koa zwiedane Olte dahoam
Das sei Boss nirgends fertig wird is bei dem offnbor scho ChronischI hob mit n Buam gestern a no wos trinkn miaßn. Sei Boss übertreibt jo wirkli, sie faugan um 5:30 aun, das zu Mittag fertig san, dann kummt a bisserl vor 22 Uhr hundsmiad huam
I muaß sogn, i fohr gern zu mein Schatzl hoamBei uns ziagt eha imma da Meinige hoam wia i
Geht mi a soI muaß sogn, i fohr gern zu mein Schatzl hoam
Er woaß holt das dann zur Sache gehtBei uns ziagt eha imma da Meinige hoam wia i
Wos wird des? Bist Grossbaua wurdn dasst für dein Gutshof a Webseitn brauchst ?
Die gilt eh nur oa WochnWos wird des? Bist Grossbaua wurdn dasst für dein Gutshof a Webseitn brauchst ?
Bei mir gehts gor net. Woascheinlich a stoasteirischa Virus.Die gilt eh nur oa Wochn