U
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
owa gwöhn di des ned für des gaunze 20er johr an gggggggVa mia a a guads neichs Joa.
I tua hiazd weita mitn faula Hund spün.
owa gwöhn di des ned für des gaunze 20er johr an ggggggg
nana, revers unterschreim is nix gscheitsDo brauchst koa Aungst haum. Fia mi gibts nix schlimmas ois wia waun i zan nix tuan vaurteilt bin.
I bin eh grod am üwaleng ob i auf Revers hoamgeh. Owa i glaub daun dahaut mi mei Frau
Steif sans schon malob denn beiden KALT ist ???
nana, revers unterschreim is nix gscheits
i kenn des a, wia i mein gibs ghobt hob, do denkst jetzt tua i moi faule sau spün, owa des gfoit oan ned laung
wasn los bei Dir sog amoiDank meiner Frau derf i jetzt nu a bissl länger im KH bleibn
die solln gscheiter ned ins schitzn kommen gggggggob denn beiden KALT ist ???
brav´s weiberl hostDank meiner Frau derf i jetzt nu a bissl länger im KH bleibn
i glaub oanfoch, das wir zusammen ned so schlecht schreiben können, ned so wie die aus deinem nachbarsbezirk
wasn los bei Dir sog amoi
brav´s weiberl host
Alter Schwede...Du mochst Sochen. tauschen mechat i ned mit DirNed vü. Is wieda ois im grean Bereich
Mei Bandscheibenvorfall is wieder zruck kumma. Hob an Haufn Infusionen krieagt und daun a Wurzelausschaltung(waun de a koa Besserung bringt, daun hüft nurmehr a OP).
Dank meiner Frau hob i gestern daun a nu a Atroskopie ghobt(weils ja petzn hod miasn).
Morgn derf i ham. Muas jo nexte Wichn noch Ungarn ins hoizn
is meine eigentlich eh a ok