I
Gast
(Gelöschter Account)
Ach da findet man 1000send andere Dinge, glab mir.
Auch wieder war
Jo des stimmt, das gnua Sochn gibt wia ma sei Göd unte de Leit bringt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ach da findet man 1000send andere Dinge, glab mir.
Auch wieder war
tjo, es is olles a nge gschichtJo schnölla ois ma glaubt. Nur bis ma des daun wieda herin hod, des dauert a bissl länga.
tjo, es is olles a nge gschicht
und gehn sich die pläne und berechnungen immer so aus wie erwartet?Des auf jedn Foi.
Sodale fia heite hob gnua geplant und grechnet.
und gehn sich die pläne und berechnungen immer so aus wie erwartet?
klor moch i des aWenn i jo sogn tät, daun tät i liagn. Owa a Anbauplanung und a Düngeplanung wiast jo du a mocha.
Und bevor i a Investition tätig, wird a grechnet obs an Sinn mocht oda ned. Des valaungt jo de Bank a und mocht a guads Bild ba de Kreditvahaundlungen.
klor moch i des a
owa jede rechnung geht ned immer so aus wie es recht wär
najo, des is hoit in da laundwirtschoft hoit so, das 2x2 ned immer 4 is gggggg
i merk, wir san von da gleichen brancheStimmt. Waun i zum Beispü ban Woaz NAC streu fia an Ertrag va 9t und daun owa nua 7,5t owadrisch, daun is des ned so optimal. Owa des Weda könn ma hoid nu ned so berechna.
Und waun da daun so wia ba mia va 180ha Woaz 1,5t/ha fön, daun summiert se des scho.
hallo zurück
i merk, wir san von da gleichen branche
hallo zurück
tjo i werd mi auf exil hier her zurück ziehen
va dahoam ned, owa hier im ef können die meisten nicht mit mirBist leicht a wo aussegschmiessn wordn
dann darfst es hoit ned lesenja dieses gesuddere geht mir schon ein wenig auf die Nerven Bettet mal richtung Mekka oder ruft euren lieblings Heiligen an
Glaubst...va dahoam ned, owa hier im ef können die meisten nicht mit mir
schau schau, wenn haben wir den daGlaubst...
va dahoam ned, owa hier im ef können die meisten nicht mit mir