- Reaktionen
- 6.354
- Checks
- 2
Ja de jausn is schon weg bei mir
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
morgenMorgen mei Feldpfleger
i ned, mit an richtigen winter tua i mi immer sanierenUnd wenn S schneit jammerst a wieda, zu koit, zu nass zu...
bingo, owa jetzt taugt scho da 3. winter in folge nix mehrOK. Winterdienst ois nebenjob?
Is immer schwer abzuschätzen wie ma es macht.bingo, owa jetzt taugt scho da 3. winter in folge nix mehr
und i trottel kauf mi an schneepflug söwa
owa wenn´s richtig schneit, is es ned so schlechtIs immer schwer abzuschätzen wie ma es macht.
i scho, so vergeht die zeit am schnellsten und nebenbei kaun ma davon leben, wos mit freizeitgestaltung ned so is, des kostet nur immerDes glaub ich dir. Wü ja kana mehr arbeiten.
Oje... hast keine Pauschale??morgen
jetzt im winter wü i mi mehr auf´s straßen pflegen verlegen
owa es schneit ned
do gibt´s a tolle dinge wenn die hy- kupplungen funxen, sollt i mi moi zualegnOje... hast keine Pauschale??
Ich ärger mi gerade beim Erdschaufel anhängen... bring den Druck Traktorseitig ned aus der Leitung und kann also den Schlauch ned ankuppeln... naja.. dann nehm i halt ned den hydraulischen Oberlenker
Hauma eh... is voiii super.... gibts glaub i vo GRANIT, hat uns a Mechaniker bestellt. Uuund mei GöGa hat mir jz gesagt, dass die Kupplung kaputt wird... Kugerl verspießen sich also.do gibt´s a tolle dinge wenn die hy- kupplungen funxen, sollt i mi moi zualegn
Dankeeee... zum Leuchten brauch i niemandBeim Traktor kann ich euch beide nicht helfen. Aber blöd schauen und reden könnt ich kommen gg. Aber nur wenns a an Kaffee gibt