Farmi´s Treffpunkt

Ajo stimmt. Do hob i irgendwos glesn. De vazichtn auf an Teil va ean Ghoid und spendn des, oda?
genau, von dem her die annehmbarste partei, owa inhaltlich halt ned auf der ebene von uns landwirten, also wieda nix
mensch, de wetter so sche und i hock vor meine buchungen, weil´s va mi scho wieda wos wissen wolln

genau, von dem her die annehmbarste partei, owa inhaltlich halt ned auf der ebene von uns landwirten, also wieda nix
mensch, de wetter so sche und i hock vor meine buchungen, weil´s va mi scho wieda wos wissen wolln

Tjo dua da nix aun. I huck a im Büro. Hob vorher grod mei Hobbyauto vakaft und hiazd studier i grod de Sortnlistn fias Gersten anbaun.

ehm, braugerste, is des a winter oder sommergerste?

Braugerste is eh kloa. Es gibt a Winterbraugerste und a Sommerbraugerste. I bau nur Sommergerste aun. A Wintergerste warad zwoa van Ertrag her besser, owa passt mir üwahaupt ned ins Konzept, weil i waun de Wintergerste reif is, i mitn Drescha nu ned do bin.

Braugerste is eh kloa. Es gibt a Winterbraugerste und a Sommerbraugerste. I bau nur Sommergerste aun. A Wintergerste warad zwoa van Ertrag her besser, owa passt mir üwahaupt ned ins Konzept, weil i waun de Wintergerste reif is, i mitn Drescha nu ned do bin.
wir san jo des 1a maisbaugebiet, owa i hab heuer fost 10ha fläche wos ned für die futterproduktion brauch, woas ned ob i nur mais anbaun soll, oder des db- risiko a bisserl zerstreuen soll

Zurück
Oben