- Reaktionen
- 114.342
- Checks
- 79
Ich spiele nach meinen Regeln.![]()
Du waast eh dass i diesbezüglich a Spielverderberin bin
![Grinsendes Gesicht mit zusammengekniffenen Augen :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f606.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich spiele nach meinen Regeln.![]()
Des is aber a ka flirtenIrgendwie is do da Wurm drin![]()
Du waast eh dass i diesbezüglich a Spielverderberin bin![]()
Net?Des is aber a ka flirten![]()
Nein... vielleicht hab ichs damals ned mitbekommen.Weißt eh... Mann und was checken.
![]()
Ahh geh, wirst di scho allanich woschn kennaNet?
I bin a hoffnungsloser Foi
Vergisst mi eh net beim Baden, des is mei letzte Chance, kummt Ma vur![]()
Auweh, mir scheint, Du host mi scho vagessnAhh geh, wirst di scho allanich woschn kenna
Ahh geh, wirst di scho allanich woschn kenna
Auweh, mir scheint, Du host mi scho vagessn![]()
Naaa, erinnerst mi jo eh ständig in allen TreatsAuweh, mir scheint, Du host mi scho vagessn![]()
Magst leich mithelfen in @Mitglied #612203 zu waschen?Pfuscht ma eich zwa eh nirgends drein do...![]()
Magst leich mithelfen in @Mitglied #612203 zu waschen?
Er wollt ma sog‘n wann da nächste Flirtkurs am Bikiniatoll is, oba jetzt waß a plötzlich nix mehr davonPfuscht ma eich zwa eh nirgends drein do...![]()
Pfoa da geht's auf...
Muass i oiss nachlesen oder gibts a Quintessenz??
Dazöh..Es hat sich schon ein Pärchen gefunden![]()
Wir kennan eh an 3 Radler a ausmachenNa, i bin ned gern des fünfte Rad am Wagen...
Er wollt ma sog‘n wann da nächste Flirtkurs am Bikiniatoll is, oba jetzt waß a plötzlich nix mehr davon![]()
Es hat sich schon ein Pärchen gefunden![]()