M
Gast
(Gelöschter Account)
So darf nur die Esther mit mir sprechen
Entschuldigens bitte, hob mi geh lossn. Wir hom do grod Beziehungsstress.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
So darf nur die Esther mit mir sprechen
auweh... wenn i des gwußt hätt. oba i bi jo ka hiesige u nu imma ziemli daschossn bzgl NÖDe Tiar, i woat jo scho seit Nochmittog.
Nur das Bauchfleisch bitte
is des moger?Nur das Bauchfleisch bitte
Natürlich!is des moger?
ruhig,fost-schnucki...des tuart deiner spermaproduktion übahaupst net guadEntschuldigens bitte, hob mi geh lossn. Wir hom do grod Beziehungsstress.
des sogt da @Mitglied #400301 a oiwei....Natürlich!
Hüstel
Schweindi bin ich keinesdes sogt da @Mitglied #400301 a oiwei....
auweh... wenn i des gwußt hätt. oba i bi jo ka hiesige u nu imma ziemli daschossn bzgl NÖ
hots dei wirschtl schu gfreart?!
hmmm...de chinesn futtern eich a gern...dirfts vl doch net so schlecht sei..Schweindi bin ich keines
Jetzt wirst aber gemein zur alten Damehmmm...de chinesn futtern eich a gern...dirfts vl doch net so schlecht sei..
hmmm...de chinesn futtern eich a gern...dirfts vl doch net so schlecht sei..
find i net.NÖ is eh watschnafoch, dort, do und des aundare. Und jo, i lieg scho seit 3 nockat aufm bett und woat bei offener tiar.
Schnepfedes sogt da @Mitglied #400301 a oiwei....
Jetzt wirst aber gemein zur alten Dame
Echt????des woar a kompliment!!!
find i net.
i kimm vom berg... do is floch. ka schnee,kane herzmenschn... mühsaum!
jessas... daunn ko i woi glei mit da reanimation startn,oda??
defintiv!Echt????
olle wortn nur auf di...Also,...eine Ausdauer habt ihr,das muss ich neidlos zugeben!