- Reaktionen
- 32.306
- Checks
- 75
nur die die ned goschat genug waren und an dreck a selbstvertrauen hatten haben sich verjagen lassen.Oiso haummas schwoaz auf weiß, de phösen Weiba haum Olle vajogt![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
nur die die ned goschat genug waren und an dreck a selbstvertrauen hatten haben sich verjagen lassen.Oiso haummas schwoaz auf weiß, de phösen Weiba haum Olle vajogt![]()
Ahhjoo... mich kennst jo nu nedgierige weibsbilder und EF....na des passt ned![]()
Eine fällt mir sofort einda gabs 3 ganz böse. wennst zart besaitet warst hast an schweren stand gehabt.
i hob a gummi allergie... do kafst dir a Gummi-Susi, dann hast auch an Muschi Bonus und dearfst a bisserl goscherter sein![]()
jo eh...und aussadem köwit de nie zruck......... do kafst dir a Gummi-Susi, dann hast auch an Muschi Bonus und dearfst a bisserl goscherter sein![]()
Von dengoschatnbösen Weibaleit sind eh noch viele da..![]()
eine hat jetzt einen nick der mit M anfängt. damals hatte sie einen anderen. ob die beiden anderen no im forum sind...keine ahnungEine fällt mir sofort ein, die beiden anderen müssen vor meiner Zeit gewesen sein..
![]()
Dafia quietschts ganz fürchterlichjo eh...und aussadem köwit de nie zruck......![]()
Ach... es Weana mit eure Allergieni hob a gummi allergie
![]()
![]()
i lutsch lieba woaundasdes ablutschn
Host scho moi a Muschi erwischt, die köwid hod?jo eh...und aussadem köwit de nie zruck......![]()
..dafia haums da Kaiserin de Fiaß obußltAch... es Weana mit eure Allergien... euch hod als Kleinkind einfach des ablutschn vo da Aufstallung gefehlt
![]()
Kassandra aka @Mitglied #232244 , Yuka und... die 3. foid ma ned ei... de Wien-Tirolerin hätt i vuar a poar Tog scho braucht... mit ihre weißen Overknees am Ava...da gabs 3 ganz böse. wennst zart besaitet warst hast an schweren stand gehabt.
Wenns owa vorher a Hoserl mit Gummizug anhatte, dann kriegst eppand auch mal Pickel auf da Zungi lutsch lieba woaundas![]()
de muschi weniger...oba....Host scho moi a Muschi erwischt, die köwid hod?![]()
Hob nur mein Sauren Rahm -Löffel z'voll gnumman..host du grod g'huascht?
![]()
Ahhjoo... da @Mitglied #24985 stammt jo nu ausn K.u.K. Zeitalter..dafia haums da Kaiserin de Fiaß obußlt
Knipse war die dritte......Kassandra aka @Mitglied #232244 , Yuka und... die 3. foid ma ned ei... de Wien-Tirolerin hätt i vuar a poar Tog scho braucht... mit ihre weißen Overknees am Ava...![]()
Hättst du hoit net so bled augstötde muschi weniger...oba....