- Reaktionen
- 32.306
- Checks
- 75
na endlich ham mas...........oid und nimma guatAhhjoo... da @Mitglied #24985 stammt jo nu ausn K.u.K. Zeitalter
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na endlich ham mas...........oid und nimma guatAhhjoo... da @Mitglied #24985 stammt jo nu ausn K.u.K. Zeitalter
... host dus zweng guat gmocht?de muschi weniger...oba....
Ich kauf' ein "o"eine hat jetzt einen nick der mit M anfängt. damals hatte sie einen anderen. ob die beiden anderen no im forum sind...keine ahnung
wir sand jo sowos ähnliches wie a wohltätige Gemeinschaft und passen auch auf de oidn mit-Glieder aufna endlich ham mas...........oid und nimma guat
danke ... jo mei Lieblingstirolerin .. ... in echt a voi a Liabe ... leider scho laung nimma do ... vl. waass da @Mitglied #251902 wias ia geht`?Knipse war die dritte......
das war ja lange vor deiner zeit. die Yuka z.b. is scho ewig nimmer da.Ich kauf' ein "o"
Die wär no do..
Keine Ahnung.. , meine Favoriten hatte ein A vorran..
Lass deine Viecher ausn Spiel..Ach... es Weana mit eure Allergien ... euch hod als Kleinkind einfach des ablutschn vo da Aufstallung gefehlt
wos is mit dir, ka hockn mehr im forumdaschauher, der silenthunter ist wieder da ...
wos is mit dir, ka hockn mehr im forum
Hab mas fast gedacht..das war ja lange vor deiner zeit. die Yuka z.b. is scho ewig nimmer da.
du a scho.......und genieße den ruhestand
Es soll eh niemand meine Viecher ablutschen.Lass deine Viecher ausn Spiel..
Nächsten Samstag hamma Ladiestreffen in Linz, wannst di als Frau verkleidest, darfst kommeni glaub i muss wieder amoi auf an stammi gehn
du a scho.......
hast no a ziel.......mei nächstes is da holzpyjamanur den vom EF, im realen leben heisst's noch immer roboti ...
wem nimmst mitSo, das alte Eisen ghört ins Bett...
Sich selber reicht dochwem nimmst mit