- Reaktionen
- 46.838
- Checks
- 10
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Tua mi nixAnhang anzeigen 10786457
Der nächste Beitrag, der andere User mit Schimpfwörtern schmückt oder anderweitig beleidigt nehme ich zum Anlass, dessen Autor auf Forenurlaub zu schicken... Wollte ich nur mal festhalten...
oiso i hab jetz amoi z'rückblattelt und des ärgste Schimpfwort desi gfunden hab hab war Hasizahndischnucki - des is oba eh oarg
Einer muß der lector seinMah du
Bin ja eh scho wieder daaaa...
oder monsterzickekillerzicke quasi?
Wo war Er denn?Bin ja eh scho wieder daaaa...
darunterWo war Er denn?
Ja kurz weg hoit..Wo war Er denn?
Sooooo geht des oba nit!!Ja kurz weg hoit..
ah neda?Sooooo geht des oba nit!!
In dem Fall ergänzen sich mei GöGa und i perfekt: Er siacht scho a bisserl schlecht, dafür bin i im schlecht hören recht guatBist scho a bißl derrisch?
Pfff.... wenn i hochdeitsch hören will, dann könnt ich jo eh einfach bei einer Meinungsumfrage mitmachen... aber ich will irgendwann mal wieder gemütlich mit einem netten Kerl wie dir telefonieren... wenn i moi a Stund Zeit hobWeil ich eh Hochdeutsch kann
Na, neda, genauah neda?
Wenn alle zwa schlecht höratn wars a perfekte Beziehung.In dem Fall ergänzen sich mei GöGa und i perfekt: Er siacht scho a bisserl schlecht, dafür bin i im schlecht hören recht guat
i woas, wir müssen unser tratschlerei guat planen, weil wir übersehen die zeit und quatschen a ewigkeitIn dem Fall ergänzen sich mei GöGa und i perfekt: Er siacht scho a bisserl schlecht, dafür bin i im schlecht hören recht guat
Pfff.... wenn i hochdeitsch hören will, dann könnt ich jo eh einfach bei einer Meinungsumfrage mitmachen... aber ich will irgendwann mal wieder gemütlich mit einem netten Kerl wie dir telefonieren... wenn i moi a Stund Zeit hob
... weil a halbe Stund geht eh drauf für: "Hah?! ... wos host g'sogt?"
schau ma moi ob mit meiner orbeitsgeilheit wos wird und i auf´s ef vergissNa, neda, genau