"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

okay okay oiso a schens häfal mit mulli kuhs nüm, lübvoi an guadan gau gau noch spizial müschüng moch und erm dir zum bed hinbring :mrgreen:

:shock: nau ged jo eh warum net lei :mrgreen: ..... oba i bin gspaunnt wer da des häfal aus da haund nimmt beim bett denn i sitz nu auf da baunk :mrgreen: :mrgreen:

is jo ka wunda wenn i di ons bed trog dasd schweben muast :mrgreen:

weil du so ein zärtlicher mann bist ...... :mrgreen:

ggg so wenn i schon im bettal lieg ,derfst mi nu schnö zuadeckn oba nur zuadeckn bin miad ....
i glab du host ma wos in mein gau gau einighaut :roll: sfg

lg katzenaugal

weil du so ein zärtlicher mann bist ...... :mrgreen:

ggg so wenn i schon im bettal lieg ,derfst mi nu schnö zuadeckn oba nur zuadeckn bin miad ....
i glab du host ma wos in mein gau gau einighaut :roll: sfg

lg katzenaugal

sicha bin i a zärtlicher monn :mrgreen:

nixa wenn i zua deck donn gibts no wos :mrgreen: :mrgreen:

a bissl a liabes trankal hob i no dazua geban :mrgreen:

sicha bin i a zärtlicher monn :mrgreen:

nixa wenn i zua deck donn gibts no wos :mrgreen: :mrgreen:

a bissl a liabes trankal hob i no dazua geban :mrgreen:

hob i mas docht .... so a gauna ......
soitast froh sei das i moi an schlof hob sunst raunzt wieda du kaunnst nimma :mrgreen: :mrgreen: gn8 bussal aufs wangal hob i vagessen fg

an guten butterstriezel da lass ,hot a kundin gmocht und der schmeckt immer lecka ....
Ein Stückerl abschneid, dick mit Nutella einschmier und zu einem guten Tasserl Kaffee zu mir nimm!

Scheiß-Wetter!

Passt aber mittlerweile irgendwie zu meiner Stimmung! :mauer: :mad:

Naja! Schau´n ma ma, was der Tag bringt!

Passt aber mittlerweile irgendwie zu meiner Stimmung! :mauer: :mad:
komisch....is ma no gar ned aufgefallen :roll: :mrgreen:

guten morgen allerseits, do geht afoch nix.... ka franzl do, ka steira do und scho steht nur a vahungerter striezel am tisch :confused: anstatt dass sich des "dreamteam" :cool: :mrgreen: gedanken macht wer wödmaster in frühstück machen is, gehens schlafen :roll:
benno hebt des dei stimmung wennst vielleicht a bissl frühstück machst ???

ahja danke eraser dass du bei nacht und nebel (oder so) extra für mi einen ananassaft g´holt hast....diplomatisch war des zwar ned, aber naja gut :mrgreen: ;)

benno hebt des dei stimmung wennst vielleicht a bissl frühstück machst ???
Naa, sia ned!

Aber vielleicht wird´s besser, wenn Du . . .! pickatsens geschobene Ham´n Eggs nach Eraser Art! :mrgreen:

*mnjam, schleck, schlurps* Die können was! :mrgreen:

Da würde vielleicht meine Stimmung . . .!

Dreamteam? Was´n für´n Dreamteam?

Jössasna!!
Da wird gsüasslt das die Milch im Kaffee sauer wird! ;)

Hmm nicht diplomatisch?? Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Aber dafür fürsorglich um dein Wohl bemüht!

Bennos Urlaub schon wieder vorbei?
Oder hab ich da was falsch verstanden?

naja ausnahmsweise weil i von meiner mamschi gestern eine tolle pfanne kriegt hab, nachdem i sooooo graunzt hab i kann mit meine pfannen keine pala mehr machen, i gebs eraser damit ers schiebt, i kann nämlich nur ungeschobene ham and eggs. :confused:

flüster: na unser dreamteam, de grad am heidscheln sind ;)

eraser, mein "wohl" hätte auch anders gestillt werden können :oops: :mrgreen:

Bennos Urlaub schon wieder vorbei?
Oder hab ich da was falsch verstanden?
Scheißwetter, Stimmungs- und Gefühlschwankungen haben mich erstmal wieder nach Hause getrieben.

Ich glaube kaum, dass die schlechte Stimmung vergeht, wenn nicht das Wetter bissl besser wird.

Naja, mal sehen! :mauer:

Frühstückmachen im Urlaub kann jedenfalls nichts! Ich bin ja auch kein in die Steiermark ausgewanderter Wiener! :mrgreen: Sondern ein nach NÖ ausgewanderter Piefke! :mrgreen:

Wosisnnumitmeinehamneggs?

Zurück
Oben