E
Gast
(Gelöschter Account)
na bravo,du bist deutscher...Jetzt müssen wir nur noch einen Termin vereinbaren
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na bravo,du bist deutscher...Jetzt müssen wir nur noch einen Termin vereinbaren
Hab nur eine halbe Stunde zur Grenze... Wobei ich nicht auf dein Profil komm, also wenn du im Burgenland wohnst ist es schlechtna bravo,du bist deutscher...
is liarb,oba i suach wen mit ausbildungHab nur eine halbe Stunde zur Grenze... Wobei ich nicht auf dein Profil komm, also wenn du im Burgenland wohnst ist es schlecht
Verdammt! Dann mach ich die Ausbildung und meld mich in 3 Jahren wiederis liarb,oba i suach wen mit ausbildung
spitzen ideeVerdammt! Dann mach ich die Ausbildung und meld mich in 3 Jahren wieder
Und wenn ich mal wen zum üben brauch?spitzen idee
frogst bitte net miUnd wenn ich mal wen zum üben brauch?
des wollt i jetz ned hörn.....frogst bitte net mi
des wollt i jetz ned hörn.....
Wos duad dir weh?i bi ka guads übungsopfa hob do weh!!
bauchWos duad dir weh?
Und da hilft a Massage? Vielleicht ist es der Blinddarm.....
na. i hob a op hinter mir u brauch nur wen,der mei energie wieda zun fließn bringt. de energetikerin,vo letzter wochn,woar ma zu obgfoahrn.Und da hilft a Massage? Vielleicht ist es der Blinddarm.....
ok, jetz kenn i mi aus.... dann auf jeden Fall moi guade Besserung und mein Eindruck is eigentlich, dass du jede Menge Energie hast....na. i hob a op hinter mir u brauch nur wen,der mei energie wieda zun fließn bringt. de energetikerin,vo letzter wochn,woar ma zu obgfoahrn.
hmmm... dann woaß i jetz a nimmer weiter.... es sei denn, a paar blöde Kommentare könnten irgendwas zu deinem Energiehaushalt beitragen ^^des is liarb,oba dem is leida net da foi.
probiershmmm... dann woaß i jetz a nimmer weiter.... es sei denn, a paar blöde Kommentare könnten irgendwas zu deinem Energiehaushalt beitragen ^^
Jetz hammas.... so auf Kommando fällt ma jetzt grad überhaupt nix ein ^^probiers
i ko da wos witzigs vazöhn,wennst mogstJetz hammas.... so auf Kommando fällt ma jetzt grad überhaupt nix ein ^^