E
Gast
(Gelöschter Account)
na bravo,du bist deutscher...Jetzt müssen wir nur noch einen Termin vereinbaren![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na bravo,du bist deutscher...Jetzt müssen wir nur noch einen Termin vereinbaren![]()
Hab nur eine halbe Stunde zur Grenze... Wobei ich nicht auf dein Profil komm, also wenn du im Burgenland wohnst ist es schlechtna bravo,du bist deutscher...
is liarb,oba i suach wen mit ausbildungHab nur eine halbe Stunde zur Grenze... Wobei ich nicht auf dein Profil komm, also wenn du im Burgenland wohnst ist es schlecht![]()
Verdammt! Dann mach ich die Ausbildung und meld mich in 3 Jahren wiederis liarb,oba i suach wen mit ausbildung![]()
spitzen ideeVerdammt! Dann mach ich die Ausbildung und meld mich in 3 Jahren wieder![]()
Und wenn ich mal wen zum üben brauch?spitzen idee![]()
frogst bitte net miUnd wenn ich mal wen zum üben brauch?![]()
des wollt i jetz ned hörn.....frogst bitte net mi![]()
des wollt i jetz ned hörn.....![]()
Wos duad dir weh?i bi ka guads übungsopfahob do weh!!
bauchWos duad dir weh?
Und da hilft a Massage? Vielleicht ist es der Blinddarm.....
na. i hob a op hinter mir u brauch nur wen,der mei energie wieda zun fließn bringt. de energetikerin,vo letzter wochn,woar ma zu obgfoahrn.Und da hilft a Massage? Vielleicht ist es der Blinddarm.....
ok, jetz kenn i mi aus.... dann auf jeden Fall moi guade Besserung und mein Eindruck is eigentlich, dass du jede Menge Energie hast....na. i hob a op hinter mir u brauch nur wen,der mei energie wieda zun fließn bringt. de energetikerin,vo letzter wochn,woar ma zu obgfoahrn.
hmmm... dann woaß i jetz a nimmer weiter.... es sei denn, a paar blöde Kommentare könnten irgendwas zu deinem Energiehaushalt beitragen ^^des is liarb,oba dem is leida net da foi.![]()
probiershmmm... dann woaß i jetz a nimmer weiter.... es sei denn, a paar blöde Kommentare könnten irgendwas zu deinem Energiehaushalt beitragen ^^
Jetz hammas.... so auf Kommando fällt ma jetzt grad überhaupt nix ein ^^probiers![]()
i ko da wos witzigs vazöhn,wennst mogstJetz hammas.... so auf Kommando fällt ma jetzt grad überhaupt nix ein ^^