N
Gast
(Gelöschter Account)
Mim Womi.Mit Lippenstift und Cocktail?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mim Womi.Mit Lippenstift und Cocktail?
Mim Womi.
nimmst den am Freitag a mitMim Womi.
Fliegen.dann liegn ma aber ned lang!
Wer kummtn nu aller? I was daweu nur vo 4 mit mir weil ma zsammen erscheinen werden.nimmst den am Freitag a mit
5 weitere....also 9 samma scho ....kommen sicha nu a paar andere aWer kummtn nu aller? I was daweu nur vo 4 mit mir weil ma zsammen erscheinen werden.
Clubstammi.I hib des net glesn > oba wos warat am freitog? Fois is wissn darf > fg
a Event vom STP-Stammtisch den de Nachtelfe mitangeleiert hatI hib des net glesn > oba wos warat am freitog? Fois is wissn darf > fg
....i kenn di ned...du woarst nu nia am STP-Stammi......U do darf i a kummen? Wo muass I do hin? Gg
nö.....a poa KM außahoib von STPStp is zweit weg > hib docht des is in da nähe do
also....wennst so wie auf deim Ava in Club gehst, kaunnst di nimma dawehrnAlso ich komme erst zum Club stammi wenn ich mal bei euch am STP stammi war das ich euch mal kennenlernen )
also....wennst so wie auf deim Ava in Club gehst, kaunnst di nimma dawehrn
nönö.....bist scho im richtigen ToyBoy-AlterHaha glaubst ich weiß nicht ^^ Vl bin ich ja zu jung für die Leute dort mit süßen 26