Q
Gast
(Gelöschter Account)
So genau weiß ich das erst wenn ich mir mal Innsbruck angesehen habe![]()
Dann wird es Zeit...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
So genau weiß ich das erst wenn ich mir mal Innsbruck angesehen habe![]()
Finde ich auchDann wird es Zeit...![]()
Träume können durchaus realistisch seinIch schlafe eigentlich schon, das muss traumwandlerisch sein...
Träume können durchaus realistisch sein![]()
Oder erlösendOje, dann wird es in der Realität ziemlich arg...![]()
Oder erlösend![]()
Gute Nacht HübscherTouché! Vierter Punkt an Dich.
Jetzt aber endgültig Gute Nacht!![]()
daun bist bei da @Mitglied #318437 am Besten aufghobn![]()
Not gibt es auf der ganzen Welt.....aber hier drin ist sie am GrößtenHerr @Mitglied #257177 hat nach meiner Wenigkeit gerufen?
Was gibt's? Wo ist Not an der Frau?
hy freudiHerr @Mitglied #257177 hat nach meiner Wenigkeit gerufen?
Was gibt's? Wo ist Not an der Frau?
jo dei not is immer groß und immer die selbeNot gibt es auf der ganzen Welt.....aber hier drin ist sie am Größten![]()
Ja na schau dass du wos unternimmst und ned allerweil blos bled redst ...i kon scho koan mehr ospeibn so ausdürrt bin ijo dei not is immer groß und immer die selbe
![]()
![]()
In wo Is mei Strohhalm?do.....*schnauf*
i woar eikaufen
![]()
Mei wos host da denn do wieder für an chinesischen Billigzeig odrahn lassen ... Ned Amol wia ma a gepflegtes Bier trinkt woas de Wirtin von derer Windn doherinheast di muass ma a vo vorn bis hint bedienen *augenroll*
![]()
geh a weng gacknMei wos host da denn do wieder für an chinesischen Billigzeig odrahn lassen ... Ned Amol wia ma a gepflegtes Bier trinkt woas de Wirtin von derer Windn doherin
Des Trum is da wahrscheinlich bei da letztn Gangbangparty übrig bliebn![]()
Is scho recht ....vertreib no dei restliches Stammpuplikum umme in de ander Schikimikiboarzn.....geh a weng gackn
hoid goschal und gfrei di vielleicht host no a poar restln drinn vo da party zum auszuzln![]()
immerHallihalloich seh hier geht es schon wieder feucht-fröhlich zur Sache?
@Mitglied #209242 gibt's für mich noch einen Tee?
ageh.......du host mi do liebIs scho recht ....vertreib no dei restliches Stammpuplikum umme in de ander Schikimikiboarzn.....
Sauf i halt a Puffkracherl bevor i mi doherin schikanieren lass![]()