- Reaktionen
- 96.971
- Checks
- 11
Dankeimmer*teekoch*

Geht mir auch dank Tee schon fast wieder gut
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dankeimmer*teekoch*
jawoi des is ein wortDanke
Geht mir auch dank Tee schon fast wieder gutEnde der Woche können wir es wieder krachen lassen
![]()
Ja gell?jawoi des is ein wort![]()
ageh.......du host mi do lieb![]()
![]()
Bier?Stimmt irgendwos host...aber wos![]()
jo @Mitglied #318437 .....do warad a gewisses Weichei namens @Mitglied #420974 , des gern mit da Gertn und bestimmter herrischer Stimme den rechtn Weg gewiesen hätt....Herr @Mitglied #257177 hat nach meiner Wenigkeit gerufen?
Was gibt's? Wo ist Not an der Frau?
jo @Mitglied #318437 .....do warad a gewisses Weichei namens @Mitglied #420974 , des gern mit da Gertn und bestimmter herrischer Stimme der rechte Weg gewiesen gehören würde....
...und da du des so supa beherrscht, hob i natürli sofuat aun di denka miassn![]()
i hob imma recht........
![]()
Immer? Wie lauten die Lottozahlen für Mittwoch? Bitte als PN...![]()
....den Unterschied zwischen "recht haben" und "hellsehen", derfst ma gern erläutern
![]()
nau i waass ned.......wär sücha wos drau, oba......do steht wos dazwischnDas ist ganz einfach. Du sagst mir die Zahlen (flüstert sie mir heimlich zu), und nachdem Du immer recht hast, werden genau diese gezogen. Ich bin reich und kaufe mir eine Insel..., ganz einfach, oder?
du schweindl...Abmarsch do hosch an putzkübel!WIRTIN!!!! Sperr dei Schwemm auf ...die ersten Gäst ham da scho vor de Haustür brunzt![]()
nope ned Konkurs.....mein Laptop is im eimer! :/ und über hady funktionierts nedMeiner Treu, ist die Kneipe in Konkurs? So wie es vor der Tür stinkt, würde mich das nicht wündern...![]()
Bis du kimmst hod des Zeig scho lang der Regn wegschwoabt...du schweindl...Abmarsch do hosch an putzkübel!
nope ned Konkurs.....mein Laptop is im eimer! :/ und über hady funktionierts ned
is mir latte.....geh putzen!Bis du kimmst hod des Zeig scho lang der Regn wegschwoabt...