- Reaktionen
- 23.552
- Checks
- 1
Wann de Putzfrau ned glei hamgeht, speib i mi vermutlich nu au...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Is so schiarch?Wann de Putzfrau ned glei hamgeht, speib i mi vermutlich nu au...
ist sie ins parfumflascherl gefallen?Wann de Putzfrau ned glei hamgeht, speib i mi vermutlich nu au...
Na, owa stinga tuats wia a Mistgruam...Is so schiarch?
Leida ned...ist sie ins parfumflascherl gefallen?
Ma werd doch no a weng brandeln derfaNa, owa stinga tuats wia a Mistgruam...
hast kein pffft pffft mit für sie?Leida ned...
Aber dafür hod er saubere Fensterhast kein pffft pffft mit für sie?
Hmmm ....da Klospray...hast kein pffft pffft mit für sie?
ich auch... und ihr habt nichts dazu beigetragen aber rein gar nichts.... nur blöd g'redet habt's.Aber dafür hod er saubere Fenster
Wennst den Stoa vom Urinal lutscht, riachst as fast nimmerHmmm ....da Klospray...
Man soll allerweil des macha, wos ma am besten konnich auch... und ihr habt nichts dazu beigetragen aber rein gar nichts.... nur blöd g'redet habt's.
das hast ja eh schon perfektioniert....stehst ja eh noch im saft, lern was neues.Man soll allerweil des macha, wos ma am besten konn
Am besten redt ma von Sachen, von denen ma wenigstens halbwegs a Ahnung hoddas hast ja eh schon perfektioniert....stehst ja eh noch im saft, lern was neues.
pfff, das war Motivation das du es (dir) endlich selbst machst .ich auch... und ihr habt nichts dazu beigetragen aber rein gar nichts.... nur blöd g'redet habt's.
ich verstehe:Am besten redt ma von Sachen, von denen ma wenigstens halbwegs a Ahnung hod
Wennst den Stoa vom Urinal lutscht, riachst as fast nimmer
das müssen wir auch noch übern.pfff, das war Motivation das du es (dir) endlich selbst machst .
Des moanst du blosich verstehe:
das müssen wir auch noch übern.
klärst mi halt auf beizeiten.... über dein urinalsteinlutscher-fetisch.Des moanst du blos
I glaub des is a Staunsnbeidl, gegen deine Fetischklärst mi halt auf beizeiten.... über dein urinalsteinlutscher-fetisch.
was auch immer ein.... staunsnbeidl ist....I glaub des is a Staunsnbeidl, gegen deine Fetisch