was denkt ihr

wer wird fussballmeister

• Umfrageteilnehmer
    56
  • Umfrage geschlossen .
interessant is das do wöche gibt de wos 5 rundn vor schluss und trotz 15 punktn rückstaund nu imma glaum rapid wird masta :mrgreen:

Der Hansi war damals noch ein sehr junger Trainer, mittlerweile ist auch er gereift.(nicht nur amKopf:mrgreen: ).siehe seine Erfolge mit Admira, Mödling und dem ÖFB-team.Rapid war auch unter GUSTL STAREK, LOTHAR MATTHÄUS Abstiegskanidat und wird es wenns so weitergeht, nächstes Jahr auch sein.Dem Schurli Zellhofer trifft aber keine Schuld, denn hat ein schweres Erbe übernommen.
Auch ich gönne Pasching den Titel.
Ist ein echt geiler Club
Herbydriver
(Der beim legendären 4:0 gegen Werder Bremen live dabei war.War ein echt geiles Spiel)

ich sag ja nicht, dass rapid nur unter krankl ein abstiegskandidat war...
mmn hat der hanseeee sich noch bei keinem klub, egal ob in ö oder d, irgend einen erfolg beschert (fc tirol, köln glaub i, ...); nationalteam lief ja auch mehr schlecht als recht. va weil er seiner linie net wirkli treu geblieben ist und si selber immer wieder widersprochen hat.
da zellhofer is mmn bei rapid die arme sau weil ihm seine leistungsträger, ivantschitz und hoffmann, genommen worden sind

Also Mödling hot er in da Liga gholten,
Admira detto,
In Tirol homs ka Geduld kobt mit eahm,
in Köln wor da Ofen scho aus,
und das ÖFB-Team wor net so schlecht.
Herby

ois eigfleischta violetta muass i sogn das da hansi sicha da beste stürma woa den ma in östarreich ghobt haum , ois traina naujo i sogs amoi so mit dera nationalmaunnschoft wos mir haum (wirtshaustruppn) hed da capello oda irgnda aundara traina a ka schaus , wos i absolut ned vasteh das da jara imma ois startraina bezeichnet wird, 2 mastatitl mit tirol und ma isa startraina :fragezeichen: :mauer: :mauer: :mauer:

i find, da krankl zaht nach wie vor vo seim ruf als super stürmer oba, aba als traina werd i anfach net warm mit ihm.
da jara war ja in deitschland mitn hsv a net so schlecht unterwegs, mit lautern hat eams presidium net so mitgspüt, in der schweiz war er, blaub i, mit st gallen masta....
anan happl wird er aba nie in 20 leben zuwekommen.

Also ich bin auch Österreicher und zwar sehr gerne.
Aber der österreichische Fußball .....
Ist doch eh wurscht, wer Meister wird. International ist leider JEDE unserer Mannschaften ein Jausengegner für alle außer vielleicht Liechtenstein und den Vatikan :-(

Ist doch eh wurscht, wer Meister wird. International ist leider JEDE unserer Mannschaften ein Jausengegner für alle außer vielleicht Liechtenstein und den Vatikan :-(

Gibt da vollkommen recht.
:daumen: :daumen: :daumen:

:shock: liechtenstein , de haum vor vorigs joa in da wm-quali gegn portugal 2-2 und gegn russlaund 0-0 gspüd , i glaub de san zu stork fia uns :mauer:

Stellts eich vor es gibt a WM-Qualifikationsgruppe mit
Österreich
Malta
Andorra
Liechtenstein
San Marino
Vatikan
Wer wird in da Gruppn letzter???:mrgreen:

Stellts eich vor es gibt a WM-Qualifikationsgruppe mit
Österreich
Malta
Andorra
Liechtenstein
San Marino
Vatikan
Wer wird in da Gruppn letzter???:mrgreen:

...so ausn gefühl tad i sogn östarreich aussa sie spün mit folgenda maunnschoft

Morgenstern

Kofler Maier Schönfelder Widhölzl

Herbst Matt Schifferer Raich

Walchhofer Pranger​

....daun kunnts wos wern :ironie:

Wenns mit
Schüssel
Gusenbauer Haider Gorbach Bartenstein
Molterer Scheuch Pilz v.d. Bellen
Cap Funkelberger

spün, dann weans vielleicht VORLETZTER:mrgreen: :mrgreen:

unsa nationalmaunnschoft is wirklich peinlich, owa wos sois, ärgan bringt nix weu de kennan afoch ned mehr, nur waune drau denk das de bei da europamastaschoft daham spün daun wird ma jetzt scho schirch....vorrunde 0 punkte und 0:10 tore in 3 spü :mauer:

Du bist ja noch nicht informiert worden ??

Die täuschen ja nur ....und wanns dann um Ganze geht , dann trumpfen sie eh alle voll auf !:ironie:

Und dann werden wir sicher EUROPAMEISTER !!
Beim EU - Gelder zahlen sind wir das ja schon !!

ole ole ole , ole ole ,ole !!

i glaub de anzige möglichkeit zu verhindern das de gaunze wöd (wida amoi) üwa uns locht is das de euro goa ned stottfindet :mauer:

Ja :mrgreen: sicher :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*vor lachen vom sessel falle*

Danke !! Du hast es wenigstens kapiert !!

Ich hätte da noch einen Vorschlag :

Wir reaktivieren das 78er WM - Team ! Die spielen sicher heute noch besser als die meisten JUNGEN - zumindest WOLLTEN die damals gewinnen - unser Nachwuchs will ja nur KASSIEREN - oder zumindest die Manager von denen...die sollte man vielleicht verbieten....

Genau, wir reaktivieren die Helden von Cordoba und werden
EUROPAMASTA

Kaun da Hicke glei als Spülatrainer mitspün.:mrgreen:

Genau, wir reaktivieren die Helden von Cordoba und werden
EUROPAMASTA

Kaun da Hicke glei als Spülatrainer mitspün.:mrgreen:

uiiiiiiiiiiiiiiii herby is do zvü alkohoi im spü oda goa vabotane substanzn a :fragezeichen: :ironie:

I man des ernst.:mrgreen:
Weil vü schlechter, als die heutigen Kicker keanas a net spün.

Zurück
Oben