- Reaktionen
- 42.855
- Checks
- 26
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du lebst ja doch noVielleicht kummt ja was mit Kurbeln aussa...
wär vielleicht eh besser, Männer musst ja auch füttern und soVielleicht kummt ja was mit Kurbeln aussa...
Mah guad dass i ma vom zivilschutzverband de kurbellampe kauft hab. Da is a ladebuxn a dabei![]()
Zeig mir den mal….Na der hat ohne ihn zu kennen gsagt i bin sicha a fettes weib und ghör za da schiachn arsch fraktion... so in etwa war des![]()
Jo klar...Du lebst ja doch no![]()
Ja...wär vielleicht eh besser, Männer musst ja auch füttern und so
sowas hab i ma a kauft - a Radio mit Kurbel, Solarzelle, Taschenlampe, Leselampe USB und an Alamknopf hots a nuMah guad dass i ma vom zivilschutzverband de kurbellampe kauft hab. Da is a ladebuxn a dabei![]()
Na hast net, du hast mi nur grün angemalt und die Lippen rotAber abgleckt hab i die ned
I würd ja sagn, i mecht den dein ausprobiern, des kumt owa bled uma glaub i![]()
hab mi scho gwundert, wost scho wieda "steckst"Jo klar...![]()
Na ich weiß netJa...
Aber des is vielleicht billiger ois da Strom..
Steckst???hab mi scho gwundert, wost scho wieda "steckst"![]()
bei einer Kurbel?Ja...
Ganz sicha bin i ma eh a ned...Na ich weiß net![]()
Aehm... Jo...bei einer Kurbel?
jo Du - host sicha wieda jemand pudst oda soSteckst???
Iiiiiiiiii?????![]()
Is mittlerweile gsperrtZeig mir den mal….![]()
Bei deinem futterverhalten, wüsst i ned was günstiger is...Ja...
Jo genau so a teil habn wir asowas hab i ma a kauft - a Radio mit Kurbel, Solarzelle, Taschenlampe, Leselampe USB und an Alamknopf hots a nu
![]()
I leck dich ab, forder mi ned rausNa hast net, du hast mi nur grün angemalt und die Lippen rot
Soll ich ihn mitnehmen![]()
Drum sag i ja. Da ralphi steckt sichs in de nase und da homer hat auch an im hirn steckn