G
Gast
(Gelöschter Account)
kann ned sein, bei sowas beginnt mi höchstens der Hunger zu quällenNa.. Total spannend..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
kann ned sein, bei sowas beginnt mi höchstens der Hunger zu quällenNa.. Total spannend..
Der quält mi a wann i ihn Hund zuaschau wia seine Pfoterl leckt..kann ned sein, bei sowas beginnt mi höchstens der Hunger zu quällen
Meine Motivation suchen
schreib i besonders nettDu bist käuflich ? Und wenn i no an Zwanzger drauf leg?
Deal...an netten Check hob i eh no koanschreib i besonders nett
Hast sie im hotel vergessenWenn du sie findest, frag bitte ob sie zufällig meine irgendwo gesehen hat!
willst mi meine okafn?Deal...an netten Check hob i eh no koan
Du bist a Fake?willst mi meine okafn?
a Fake braucht eh koane
300 Euronen für OanDu bist a Fake?
Moch Ma an guaden Preiß ....i nehm die alle
Hast sie im hotel vergessen
Da hab i Heind scho wesentlich bessere Angebote bekommen300 Euronen für Oan
da gibts sicher ur viel SüßkramI muass heit auf an Adventmarkt midfoarn... Dabei hab i gar neamt was getan..
und Punsch ohne Alkoholda gibts sicher ur viel Süßkram
Angebot und Nachfrage halt...300 Euronen für Oan
meine san jo wos BesondersAngebot und Nachfrage halt...
Die Höchststrafe!I muass heit auf an Adventmarkt midfoarn... Dabei hab i gar neamt was getan..
Denk noch mal ganz scharf nach, für so eine grausame Bestrafung musst du ja abgrundtief böse gewesen sein!I muass heit auf an Adventmarkt midfoarn... Dabei hab i gar neamt was getan..