- Reaktionen
- 168.724
- Checks
- 148
I hab an AirfryerNur wannst ka Fritteuse hast...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hab an AirfryerNur wannst ka Fritteuse hast...
Des warrat earm zu umständlich weil er wissat, dass wurscht is wia er drin liegt..Der tat si im Grab umdrahn wenn a scho drin liegat
Zum Weckerl aufbacken...sunst is des Trumm fia nix zum braucha .I hab an Airfryer
bzw ins Backohr, wie ich vom Werner Gruber gelernt habNa, a Schnitzal ghert in de Pfanne
Na, der wü bestimmt gemütlich liegen!Des warrat earm zu umständlich weil er wissat, dass wurscht is wia er drin liegt..
Jo a vorgebackenes vielleicht..bzw ins Backohr, wie ich vom Werner Gruber gelernt hab
Er gpiarts jo nimma...Na, der wü bestimmt gemütlich liegen!
Zum Weckerl aufbacken...sunst is des Trumm fia nix zum braucha .
nana- das geht wirklich wunderbar.panieren, ein bisserl Schweineschmalz aufs Blech, Schitzel drauf und zwischendurch einmal umdrehen, mach ich nur noch so - die schmecken perfektJo a vorgebackenes vielleicht..
Wast as?Er gpiarts jo nimma...
Wos isn passiert mit erm ?Er gpiarts jo nimma...
Nu nix...Wos isn passiert mit erm ?
Eh nix, mir hom erm nur gach eigsarglt damit a si umdrahn kannWos isn passiert mit erm ?
Seit wann?na von seiner Frau... die fährt ja das volle Verwöhnprogramm ....
Oiso du derfst fix ned wegen meina Fritteuse schimpfen...du kochst ja wia a Neandertaler...nana- das geht wirklich wunderbar.panieren, ein bisserl Schweineschmalz aufs Blech, Schitzel drauf und zwischendurch einmal umdrehen, mach ich nur noch so - die schmecken perfekt
Dann anders gefragt: was habtsn vor mit erm ?Nu nix...
Des frag i mi a...Seit wann?
I nix...Dann anders gefragt: was habtsn vor mit erm ?
oba dafür mit Schmalz, Du PanauseOiso du derfst fix ned wegen meina Fritteuse schimpfen...du kochst ja wia a Neandertaler...
Vielleicht kennt er eine andere Seite deiner FrauDes frag i mi a...