S
Gast
(Gelöschter Account)
Sorry aber
Wer den Schaden hat, braucht für den Spott nicht zu sorgen...
Aua... mein Magen...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sorry aber
Du checkst es eh nedWireless LAN mit Kabel!????
I kenn das. Kann a nix mehr scharfes essen. Milch milch milch nbd joghurtWer den Schaden hat, braucht für den Spott nicht zu sorgen...
Aua... mein Magen...
Einen gutschein für eine fahrt mit dem qued....
Du checkst es eh ned
Hab i gmerktDanke für die Antwort! Bin Frühfassung ich weiß von was ich schreibe.
Echt so schnöll fegt a Opel....de letzte Foahrt mit an Opel hod ma a poa Nerven kost.....248 km/h auf da Schnöstrossn....
wos so a deplatzierter Bindestrich ois aurichtn kaunHab i gmerkt
Omega 3000Echt so schnöll fegt a Opel
Is da wenigsten da oarsch auf grundeis gaungawos so a deplatzierter Bindestrich ois aurichtn kaun
Omega 3000
jopp ....hob mi ziemlich vaspreitzt am Rücksitz....Is da wenigsten da oarsch auf grundeis gaunga
I scheissat mi scho bei 50 mit an opel aujopp ....hob mi ziemlich vaspreitzt am Rücksitz....
...gestan host nu vom Manta gschwärmtI scheissat mi scho bei 50 mit an opel au
auf Godot?Warten.....
Jo schwärmen und mitfoahren san zwa poar schuach...gestan host nu vom Manta gschwärmt
Mei WLAN hod a koa Kabel Moment i muas erst ozintn und de Deck holenMei w-lan kabel suachen zwecks guter verbindung zu godot und sodom ubd gomorra