- Reaktionen
- 102.335
- Checks
- 41
Also beim Ronin bräuchte ich die Angst ja nicht haben b
...was widerum ein gewisser nachteil wäre......
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Also beim Ronin bräuchte ich die Angst ja nicht haben b
...was widerum ein gewisser nachteil wäre......
Laaaaangweiligsog amoi?! i spü sicher net mit dir *sandwürmchen versenkn*!!
oida schwedewos hostn du fiar grenzgeniale ideen?!Aber ich bin ja nicht so, neben mir haben auch noch paar andere Damen Platz die das Schauspiel beobachten möchten.
@Mitglied #473397 ?
Wir müssen dann nur die Zahl der Männer mit der der Autos multiplizieren sonst wird's ein langer Tag.
Da ich im Spiel bin entweder sehr gute oder sehr blöde....ma waß es noned so genauoida schwedewos hostn du fiar grenzgeniale ideen?!
Wieso Nachteil?
Sandwürmchen?? Ma merkt, du host ka Ahnung!!sog amoi?! i spü sicher net mit dir *sandwürmchen versenkn*!!
ok....i hob an guadn tog.... i lossat mi übarredn, wenn i dei outfit f. unser date bestimma derfSandwürmchen?? Ma merkt, du host ka Ahnung!!
Aha.. und des warat??ok....i hob an guadn tog.... i lossat mi übarredn, wenn i dei outfit f. unser date bestimma derf
Lossat si unter Umständen mochn... sakra, wo gronst du bloss soichane Fotos aus??wenn du mi so erwoartest, ghear i dir!Anhang anzeigen 8589220
ka surg...du würdst net laung so do steh...i reissat da eh glei moi ois owaLossat si unter Umständen mochn... sakra, wo gronst du bloss soichane Fotos aus??
Ok... abgmocht!ka surg...du würdst net laung so do steh...i reissat da eh glei moi ois owa
wenn du mi so erwoartest, ghear i dir!Anhang anzeigen 8589220
ka surg...du würdst net laung so do steh...i reissat da eh glei moi ois owa
Da erspart man sich die Frage.... wie erkenne ich dich
Oida. I wissad ned amoi wo i soiche Lumpen her kriagad.wenn du mi so erwoartest, ghear i dir!Anhang anzeigen 8589220
u drum wirds nie wos werdn mit uns 2Oida. I wissad ned amoi wo i soiche Lumpen her kriagad.
bei maunchn typn muass des textile des sexuelle defizit guad mochn.... u bitte wer wir bei dem pullover net feicht???!Man sieht, @Mitglied #473397 hat Erfahrung im Daten...