S
Gast
(Gelöschter Account)
Ich muss häckseln damit ich mir "derStandard" leisten kann...Kenn ich. Muss auch voll ackern damit ich mir mein standart leisten kann
Dabei komme ich nie dazu ihn zu lesen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich muss häckseln damit ich mir "derStandard" leisten kann...Kenn ich. Muss auch voll ackern damit ich mir mein standart leisten kann
So lange ich jung bin möchte ich soviel Geld verdienen wie möglich. Da würde ich gern 12 std. 6 Tage die Woche arbeiten. Später dann wenn man ins reife Alter kommt kann man es natürlich ruhiger angehen oder gar nicht mehr arbeiten, weil man sich dann ein Cashflow aufgebaut hat.
Ich muss häckseln damit ich mir "derStandard" leisten kann...
Dabei komme ich nie dazu ihn zu lesen
Ah du eh auch dort?gibts den net umasonst online a? Da habens auch so ein lustiges Diskussionsforum, besser als hier im EF....
Nein, das ist selbst mir zu streng. Da sind unsere Politik und Covid Diskussionen a Kindergeburtstag dagegegn.Ah du eh auch dort?
...auf 20% lohn vazichtn u dafiar mehr freizeit hobn, wär des wos fiar di?
vl ka 2tes auto hobn, a klanere whg nehma, net 2x urlaub mochn im joahr.... ?
mir is kloar wordn, dass i net vü brauch im lebn! i würd behauptn, dass i afoch gstrickt bi und mir zeit imma wichtiger wird.
de großmutti wird da glei a kopfnuss gebendu freche nudl!!Wirsd wui oid? Huarchst di scho au wia mei Grossmutter ..........
Jo, junge Leit brauchen Göd, mit'n Oita ruckt des imma mehr in den HIntergrund und daun wird Zeit wertvulla, außerdem hot a Oida a schon fost ois und braucht nimma vüh zum Leb'n. Mit 20, brauchst no a Haus/Wohnung nebst Einrichtung und zwa Auto miassn a no gach her.......
Und das traust dich jetzt einfach so zu erzählen?de großmutti wird da glei a kopfnuss gebendu freche nudl!!
oba du host recht.im.oiter host an bestimmtn besitz...den miassn sich junge erst eroarbeitn. hinzu kimmt, dass mei lohn hoch is mit de joahre. i kimm auf knopp 2.000€ mit meine zulogn trotz 25std/wo.
wenn i zrzckdenk, wos mei einstiehsgehoit woar mit 17j u 40st/wo
wieso net?Und das traust dich jetzt einfach so zu erzählen?
Weil ich bedeutend weniger verdiene bei 38 std wochewieso net?
de großmutti wird da glei a kopfnuss gebendu freche nudl!!
Zeiten ändern sichHau mir lieber eine auf'n Arsch........ wia a scho oid, als'er Junga woins da olle ane aufn Oarsch klopfn dauernd, jetzt nimma! A Kopfnuss..........aiso sowos....... wia i jo nua no bleda hechstns.........
i bin 40+... i oarbeit turnus u bin schu ewig in der institution.... faktoren, de bei dir vl net da foi san?Weil ich bedeutend weniger verdiene bei 38 std woche
jo!Verdient man in Österreich mehr als in Deutschland?
mei bruada is in gera u dort lebn is billiger ois in ÖVerdient man in Österreich mehr als in Deutschland?
bei lebnsmittl is mir zb sehr aufgfoinVerdient man in Österreich mehr als in Deutschland?
Weil ich bedeutend weniger verdiene bei 38 std woche
Das stimmt.i bin 40+... i oarbeit turnus u bin schu ewig in der institution.... faktoren, de bei dir vl net da foi san?