G
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Is sicher unt no gnua Flüssigkeit drin, dass ma hamfoan kann. Und no zwa Wochn.…wenns da ned nur dein Spiegel vo da Mopesn fladern, sondern a as Reservoir vo da Bremsflüssigkeit aufstechn..
aso na dann woa da Rauch doch ka special effectIs sicher unt no gnua Flüssigkeit drin, dass ma hamfoan kann. Und no zwa Wochn.
Draufschraufn, anfülln. Normal brauchst net amal entlüftn und beim nächstn Pickerl gfreit si da Prüfer weilst ka ogstandane Flüssigkeit drin hast.aso na dann woa da Rauch doch ka special effect
habs zuapickt für daweil, aber is scho gscheit ausgronnen.. i tausch den Zylinder und dann wirds scho schief gehen.. aber des Geld hätt i ma gern daspart
was genau soll mir das jetzt sagen?Draufschraufn, anfülln. Normal brauchst net amal entlüftn und beim nächstn Pickerl gfreit si da Prüfer weilst ka ogstandane Flüssigkeit drin hast.
Ev hab ich mich nicht klar ausgedrückt. Weiss ja nicht wie weit du da kompetent bist bzw ausgerüstet bist.was genau soll mir das jetzt sagen?
Aso. Naa Zirkus mach i kan draus.. war a halbe Stund sauangfressn (habs ja erst unterwegs entdeckt). Jetz is ois wieder guat und i reparier den Scheiss.Ev hab ich mich nicht klar ausgedrückt.
Ich seh das als einfache Reparatur an. Man könnte auch einen Riesenzirkus draus machen.
Asooo du mogst schrauben kemma? Sog des doch gleiWeiss ja nicht wie weit du da kompetent bist bzw ausgerüstet bist.
I hob zwa linke Händ und foa zum Ölwechsln in die Blauschild Werkstättn!Asooo du mogst schrauben kemma? Sog des doch glei
Droht und Kablbinda hast vergessn.Gaffa repariert ollas…..
Für an Herzchirurgen wird a Herztransplantation a nix außergewöhnliches sein...Ich seh das als einfache Reparatur an.
Für an Herzchirurgen wird a Herztransplantation a nix außergewöhnliches sein...
Ich weiß nicht, wieviele Leute so mir nix dir nix an Bremsflüssigkeitsbehälter wechseln können inkl entlüften der Bremsleitung?
Lass da des owa fachlich anschauen, bzw. reparieren, goi!Aso. Naa Zirkus mach i kan draus.. war a halbe Stund sauangfressn (habs ja erst unterwegs entdeckt). Jetz is ois wieder guat und i reparier den Scheiss.
Bremsen tuan a nur Anfänger, goi!?Entlüftn tun nur die Anfänger. Die Luft geht eh nach a paar Tag vo selber aussi a.
Aaalter….. wie staubig und testosterongetränkt isn der Spruch ?Bremsen tuan a nur Anfänger, goi!?
Wer braucht scho a funktionierende Bremsn?
Upsi…. Brille ned auf….Bremsen tuan a nur Anfänger, goi!?
Wer braucht scho a funktionierende Bremsn?
Brillen san eh a für Anfänger. Wer wü scho seng, wos ma duat und wia ma foahtUpsi…. Brille ned auf….
Fragezeichen ned gsehn
Selbst wenn ma siacht wo ma foaht kaunns passieren dass ma auf da pfeifen liegtBrillen san eh a für Anfänger. Wer wü scho seng, wos ma duat und wia ma foaht