Der Moment ...

Is sicher unt no gnua Flüssigkeit drin, dass ma hamfoan kann. Und no zwa Wochn.
aso na dann woa da Rauch doch ka special effect :bucktooth:

habs zuapickt für daweil, aber is scho gscheit ausgronnen.. i tausch den Zylinder und dann wirds scho schief gehen.. aber des Geld hätt i ma gern daspart ;)
 
aso na dann woa da Rauch doch ka special effect :bucktooth:

habs zuapickt für daweil, aber is scho gscheit ausgronnen.. i tausch den Zylinder und dann wirds scho schief gehen.. aber des Geld hätt i ma gern daspart ;)
Draufschraufn, anfülln. Normal brauchst net amal entlüftn und beim nächstn Pickerl gfreit si da Prüfer weilst ka ogstandane Flüssigkeit drin hast.
 
Ev hab ich mich nicht klar ausgedrückt.
Ich seh das als einfache Reparatur an. Man könnte auch einen Riesenzirkus draus machen.
Aso. Naa Zirkus mach i kan draus.. war a halbe Stund sauangfressn (habs ja erst unterwegs entdeckt). Jetz is ois wieder guat und i reparier den Scheiss. :)
 
Für an Herzchirurgen wird a Herztransplantation a nix außergewöhnliches sein...;)

Ich weiß nicht, wieviele Leute so mir nix dir nix an Bremsflüssigkeitsbehälter wechseln können inkl entlüften der Bremsleitung?

Entlüftn tun nur die Anfänger. Die Luft geht eh nach a paar Tag vo selber aussi a.
 
Also mit einer schwammigen Bremse auf die Strecke is wie schnacksln mit an halbsteifen….

Geht eh…. Aber will keiner 😏

Und die Verletzungsgefahr steigt extrem :lehrer::kopfklatsch:
 
Zurück
Oben