- Reaktionen
- 53.161
- Checks
- 1
Eh. Er ist ein Unschuldslamm, wie's im Buche steht...
Unschuldslamm? Wie langweilig...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Eh. Er ist ein Unschuldslamm, wie's im Buche steht...
Es wurde nach mir gerufen?Unschuldslamm?
Es wurde nach mir gerufen?
du hörst schlechtEs wurde nach mir gerufen?
du hörst schlecht
Du bist einfach lieb!
do vawechselns wennetz pass auf ...etz konnst wos lerna
Stimmt ...de Wintersunn hod koa Ahnungdo vawechselns wenn
du Schnucki wirst scho wieder frechStimmt ...de Wintersunn hod koa Ahnung
Lasst du mir bitte 1 Stk über ?Ich hab gerade gebacken Erdbeer.....
Meld mi halt ...da Mod is grad warmdu Schnucki wirst scho wieder frech
mit dir komm ich auch ohne Mod klarMeld mi halt ...da Mod is grad warm
An gscheiden Spitz konnst hom
Geehh leck!! A so a u'barschter Teifiseit wann wäre denn das so? hab noch nix davon bemerkt
du fragst mich ja immer ziemlich rüde "Ey ficken?"
Und i hob imma glaubt, ma dearf ned "Ja" sagen, weil ma sonst zu de Bährwersen gehörtJa weil du de oanzige bist die allerweil Ja sagt
Hach... des erklärt seine Stimmungsschwankungen Ich hab mich scho gewundert. Aber klar wenn er mal warm und dann wieder hetero is... des ewige hin und her muss den oarmen Kerl doch schier zerreißenMeld mi halt ...da Mod is grad warm
I seh scho...du kennst di ausGeehh leck!! A so a u'barschter Teifi
Und i hob imma glaubt, ma dearf ned "Ja" sagen, weil ma sonst zu de Bährwersen gehört
Hach... des erklärt seine Stimmungsschwankungen Ich hab mich scho gewundert. Aber klar wenn er mal warm und dann wieder hetero is... des ewige hin und her muss den oarmen Kerl doch schier zerreißen
jo echt arg gö der Esel @Mitglied #431736Geehh leck!! A so a u'barschter Teifi
Und i hob imma glaubt, ma dearf ned "Ja" sagen, weil ma sonst zu de Bährwersen gehört
Hach... des erklärt seine Stimmungsschwankungen Ich hab mich scho gewundert. Aber klar wenn er mal warm und dann wieder hetero is... des ewige hin und her muss den oarmen Kerl doch schier zerreißen
Sogst des nächste Mal einfach brav "Nein" und verweist ihn an mich.
Eh klar ....du ghörst a zum gamsigen Weibsvolk
Soll i glei fragen oder brauchst no a Zeitl?Sogst des nächste Mal einfach brav "Nein" und verweist ihn an mich.
I bin daunn nimma so bled sog nu amoi "Naa"