- Reaktionen
- 3.614
Hob bishiaz nu koans ghobt, oba mit da @Mitglied #473397 tat i mi gern amoi treffn. Vielleicht wird's jo amoi wos
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Versuch ich schon seit über 4 Jahren...Hob bishiaz nu koans ghobt, oba mit da @Mitglied #473397 tat i mi gern amoi treffn. Vielleicht wird's jo amoi wos
Ja. Die is wählerisch.Versuch ich schon seit über 4 Jahren...
Wär ich auch..Ja. Die is wählerisch.
Hob bishiaz nu koans ghobt, oba mit da @Mitglied #473397 tat i mi gern amoi treffn. Vielleicht wird's jo amoi wos
Versuch ich schon seit über 4 Jahren...
Aufgebn tuat ma an Brief, sonst nix!Alle meine Hoffnungen....... mit zwei Beiträgen..... einfach so dahin.
Anhang anzeigen 8601429
... i denk, des woar mit so ana noch STP zuagrostn wüdn OÖ-Henn aun an Sunntog zmittog auf ana Tankstö...woar mit wem & wieso?
Manst, sie erbarmt si amoi?Aufgebn tuat ma an Brief, sonst nix!
na...Manst, sie erbarmt si amoi?
Ma woass jo nia, guat Ding braucht WeileManst, sie erbarmt si amoi?
Arma Papa SchlumpfManst, sie erbarmt si amoi?
Es steht mir nicht zu dies zu beurteilen..Manst, sie erbarmt si amoi?
maah...bist Du direkt!
Verdammt.
jo sry... de @Mitglied #473397 ist absolut erbarmungslos... hat überhaupt kan Sinn fia bedürftige SeelenVerdammt.
i bi a net de caritasjo sry... de @Mitglied #473397 ist absolut erbarmungslos... hat überhaupt kan Sinn fia bedürftige Seelen
I glaub jo, das die Esther nur no auf den Physio abfahrt....
Aber die Volkshilfe. Sei einmal leiwand und triff dich mit ihmi bi a net de caritas☝
nur wenn du mitkimmst!!Aber die Volkshilfe. Sei einmal leiwand und triff dich mit ihm