Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na.. Mei Lucy is a reines Schoenwetterfahrzeug.. Ausser da Wetterbericht vertuat si wia so oft..![]()
Hat jede eigene Qualitäten..
Umgeänderte Einzelprofile sind nervig
Von Einzel-, auf Paarprofil ist gemeintDa spricht die Expertin.![]()
Von Einzel-, auf Paarprofil ist gemeint![]()
nana, des passt scho so. knapp 8t km miassn reichn für'd saison.Mit an laungem Gsicht...
8000 km... Des ist stattlich... Bei mir warens netta guate 2200..nana, des passt scho so. knapp 8t km miassn reichn für'd saison.
ausserdem ghört's gwaund jo ah amoi gwoschn![]()
![]()
Grundregl beim Einkauf: zerscht schaun wos grad Regal eischlichtn und a stabile Schachtel schnappn. Hab in mein ganzn Lebn vieleicht drei Sackln kauft.Jetzt bin i eh numoi davokumma..owa nur weil i so extrem aufpass...
Es is einfach scho die pure Angst davor, wenn i im Geschäft ans nehma muass, weils kane anderen haben...![]()
Dann musst gscheit Gas gebn dass da Adrenalinspiagl steigt. Das wärmt.Na... Es war jetzt in da Fruah a scho schee zapfig..
Dann stehts aber nimma vo söba in da Eckn.8000 km... Des ist stattlich... Bei mir warens netta guate 2200..
Und midn Gwandl... Insbesondere da Hosn gib i da recht.. Kriagt morgen die Putzerei..
Geh wäh..Dann stehts aber nimma vo söba in da Eckn.
Wenn man mit dem Mann sich unterhält und jetzt plötzlich nur mehr von der Frau Antworten kommenUnd wo ist dann das Problem?
Wenn man mit dem Mann auch unterhält und jetzt plötzlich nur mehr von der Frau Antworten kommen![]()
Mir jetzt auchWär mir wurscht.![]()
Na... Es war jetzt in da Fruah a scho schee zapfig..
Eh...Mei bis vor kurzem hast du es ja gar nicht erwarten können dass endlich kälter wird... du bist echt so a Diva![]()